1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

2012 DL 650 V Strom Görücüye Çıktı

Konusu 'Motorlu Araçlar Dünyası' forumundadır ve BeReNN tarafından 31 Ekim 2011 başlatılmıştır.

  1. BeReNN
    Uykumvar

    BeReNN Özel Üye Özel üye

    Katılım:
    30 Nisan 2011
    Mesajlar:
    8.855
    Beğenileri:
    254
    Ödül Puanları:
    5.330
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Muhasebe
    Yer:
    Istanbul, Turkey
    Banka:
    289 ÇTL
    Görünümüyle daha hafif ve dinamik hale getirmeye çalışan tasarımcılar yeni modeli bir kaç güne kadar resmi web sitesinden duyurucaklar. Ancak öğrendiğimize göre motor olarak yine 650 cc , sıkıştırma oranlarını yükseltilmiş , depoyu küçülmüş (eski:22 lt. yenisi:20 lt. ) , koltuk yüksekliği 15 mm. yükselmiş , ağırlık ise 214 kg. ' a düşürülmüş.
    [​IMG]

    Görülen en büyük yeniliklerden biri yeniden tasarlanan ön bölüm. Özellikle yeni far grubu aracın ön kısmına çok farklı bir hava katmış.


    [​IMG]


    İlk bakışta, motoru daha hafif ve dinamik hale getirmek için tasarımcıları tarafından yapılan bir çalışma görebilirsiniz. Depo ve yan paneller arasındaki bağlantı Gladius modelini çağrıştırıyor.

    [​IMG]



    Motorun arka kısmı ise "kazanan takım asla değiştirilmez" felsefesiyle eski model ile neredeyse aynı,süspansiyon ve frenler değişmeyen unsurlar.Yeni araç güç ünitesini SFV650 Gladius modelinden almış. Bu güç ünitesi üzerinde bir takım ayarlamalar yapılmış.....
    [​IMG]

    Özellikler:


    Suzuki DL650 V-Strom 2012
    Motor: 4 zamanlı, sıvı soğutmalı, çift silindirli DOHC, 90 °
    Çap x Strok: 81.0 mm x 62.6 mm
    Hacmi: 645 cm3
    Sıkıştırma Oranı: 11.5: 1
    Güç kaynağı: elektronik enjeksiyon
    Şanzıman: 6 ileri
    Birincil Raporu: 2088 (71 / 34)
    Final Raporu: 3133 (47 / 15)
    Rake: 26 °
    Süspansiyon Ön: Geleneksel Teleskopik
    Arka Süspansiyon: Monoshock bağlantılar
    Ön Fren: Çift 310mm disk
    Arka Fren: Disk
    Ön tekerlek: 59H 110/80R19M/C

    Arka tekerlek: 69H 150/70R17M/C
    Tank: 20.0 L
    Uzunluk: 2,290 mm
    Genişlik: 835 mm
    Toplam yükseklik: 1,405 mm

    Dingil mesafesi: 1.560 mm
    Sele Yüksekliği: 835 mm
    Ağırlık: 214 kg
     

Sayfayı Paylaş