1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

50 Yaş Üstü Sağlıklı Beslenme

Konusu 'Alternatif Tıp' forumundadır ve ZeyNoO tarafından 17 Aralık 2011 başlatılmıştır.

  1. ZeyNoO
    Melek

    ZeyNoO ٠•●♥ KuŞ YüreKLi ♥●•٠ AdminE

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    58.480
    Beğenileri:
    5.784
    Ödül Puanları:
    12.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Muhasebe
    Yer:
    ❤ Şehr-i İstanbul ❤
    Banka:
    3.064 ÇTL
    50 Yaş Üstü Sağlıklı Beslenme

    Sağlıklı bir ömrün anahtarı yaşa göre beslenmeden geçer.Bir çok hastalık zamanında gerekli besinlerin ve vitaminlerin gerekli zamanlarda alınmamasından ötürü ortaya çıkar.Bu ortaya çıkma olayı ise çeşitli hastalıklara yol açar ve kişinin yaşama standartını düşürür.

    [​IMG]

    50 yaşın üstünündeki insanlarda yani yaşlılık dönemine girmiş kişilerin vucudunun ihtiyacı olan besinleri tüketmesi gerekir.Bu besinlerden ihtiyacı olan vitamin ve mineralleri alarak sağlıklı bir yaşam sürdürebilir.

    İşte İngiliz Kalp Vakfı tarafından yayınlanan 50 yaş ve üzeri kişilerin beslenme klavuzu…

    50 Yaş ve Üstü Kişilerin Tüketmesi Gerekenler
    Çinko: Ekmek, deniz ürünleri ve kırmızı ette var. Bağışıklık sistemini güçlendiriyor, yaraları iyileştiriyor.
    Kalsiyum: Her gün bir bardak süt içilmeli ya da sabah kahvaltılarında mutlaka beyaz peynir yenilmeli.
    D vitamini: Alzheimer riskini azaltmak için günde 10 dakika güneşe çıkılmalı. Balık ve yumurta yenmeli.
    B vitamini: Zayıflayan sinirler ve yaşlanan hücreler için gerekli. Ceviz ve bademde bolca var, kolesterolü düşürür.
     

Sayfayı Paylaş