Aç hissetmeden zayıflamak mümkün

Papatya

Güzel Günler Göreceğiz.
V.I.P
Katılım
6 Ags 2012
Mesajlar
23,340
Beğeniler
6,891
Şehir
Seattle.
#1



Kilo vermek için aç hissetmeniz ya da kıvranmanız gerekmiyor. Daha az yemenizi sağlayacak ve aç hissetmenizin önüne geçecek bir kaç önerimiz var. İşte size 10 adımda eziyetsiz, kolay ve hızlıca zayıflamanın yolu!

Diyette kahvaltı nasıl olmalı?

Sabah kahvaltıda sadece protein ağırlıklı (yumurta, süt, peynir) besinler yiyerek gün içinde daha az açlık hissetmenizi, böylece daha sağlıklı olmanızı sağlayabilirsiniz.

Kahvaltıda ne yemeli?

Kahvaltıda iki yumurta ve üzerine marmelat sürülmüş iki dilim ekmek yiyerek açlık hissimizi biraz daha erteleyebiliriz.

Açlığı bastırmak için ne yapmalı?

Gün içinde canınız herhangi bir şeyler yemek isterse, o an kendinizi yoracak hareketler yapın. Koşun, yürüyün, dans edin, merdivenlerden inip çıkın.

Gün içinde tüketmekten büyük keyif aldığınız yiyecekleri ulaşmakta zorluk çekeceğimiz yerlere koyup yorgunluk sonrası onları almak bizi zorlar. Bunun yerine tembellik edip sadece su içerek açlığınızı geçiştirebilirsiniz.

Diyette uykunun önemi

Uyku düzenine dikkat etmelisiniz. Gün içinde şekerlemelerinizi artırmak yemek yeme isteğinizi unutmanızı sağlayabilir.

Kokular açlığı bastırıyor

Bilim adamları, herhangi bir yiyeceğin kokusunu duymaya başladığımız anda da o yemeği yemiş gibi bir doyum sağlayabileceğimizi söylüyorlar. İstediğiniz yemeyi sadece koklamak, size biraz da olsa yardımcı olabilir.

Porsiyonların büyüklüğüne dikkat!

Tabağınızda ne kadar çok yemek varsa onu bitirmek için o kadar çok yemek isteyeceksinizdir. Bunun için tabağınıza biraz daha az yiyecekle doldurmak daha fazla yemek yemenizi engelleyebilir.

Yemek yerken oturmak önemli

Oturarak yemek, sizin için daha sağlıklı ve daha az kalorili bir öğün olmasını sağlayabilir.

Aperatif için ne yemeli?

İştahınızı azaltmak için önceden aperatif yiyecekler (bisküviler, şekerlemeler) yiyebilirsiniz, ancak çok aşırıya kaçmadan… Çorba tüketerek de açlığınızı yatıştırabilirsiniz.

Keyifli bir ortamda bulunmak, konuşmak, gülmek de açlığınızı unutmanıza yardımcı olabilir.

 
Top Bottom