1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Aç hissetmeden zayıflamak mümkün

Konusu 'Genel Sağlık Bilgileri' forumundadır ve Papatya tarafından 4 Aralık 2012 başlatılmıştır.

  1. Papatya
    Meşgul

    Papatya Sözlerimi Geri Alamam.* Süper Moderatör

    Katılım:
    6 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    16.256
    Beğenileri:
    5.753
    Ödül Puanları:
    10.980
    Yer:
    Seattle.
    Banka:
    4.890 ÇTL



    Kilo vermek için aç hissetmeniz ya da kıvranmanız gerekmiyor. Daha az yemenizi sağlayacak ve aç hissetmenizin önüne geçecek bir kaç önerimiz var. İşte size 10 adımda eziyetsiz, kolay ve hızlıca zayıflamanın yolu!

    Diyette kahvaltı nasıl olmalı?

    Sabah kahvaltıda sadece protein ağırlıklı (yumurta, süt, peynir) besinler yiyerek gün içinde daha az açlık hissetmenizi, böylece daha sağlıklı olmanızı sağlayabilirsiniz.

    Kahvaltıda ne yemeli?

    Kahvaltıda iki yumurta ve üzerine marmelat sürülmüş iki dilim ekmek yiyerek açlık hissimizi biraz daha erteleyebiliriz.

    Açlığı bastırmak için ne yapmalı?

    Gün içinde canınız herhangi bir şeyler yemek isterse, o an kendinizi yoracak hareketler yapın. Koşun, yürüyün, dans edin, merdivenlerden inip çıkın.

    Gün içinde tüketmekten büyük keyif aldığınız yiyecekleri ulaşmakta zorluk çekeceğimiz yerlere koyup yorgunluk sonrası onları almak bizi zorlar. Bunun yerine tembellik edip sadece su içerek açlığınızı geçiştirebilirsiniz.

    Diyette uykunun önemi

    Uyku düzenine dikkat etmelisiniz. Gün içinde şekerlemelerinizi artırmak yemek yeme isteğinizi unutmanızı sağlayabilir.

    Kokular açlığı bastırıyor

    Bilim adamları, herhangi bir yiyeceğin kokusunu duymaya başladığımız anda da o yemeği yemiş gibi bir doyum sağlayabileceğimizi söylüyorlar. İstediğiniz yemeyi sadece koklamak, size biraz da olsa yardımcı olabilir.

    Porsiyonların büyüklüğüne dikkat!

    Tabağınızda ne kadar çok yemek varsa onu bitirmek için o kadar çok yemek isteyeceksinizdir. Bunun için tabağınıza biraz daha az yiyecekle doldurmak daha fazla yemek yemenizi engelleyebilir.

    Yemek yerken oturmak önemli

    Oturarak yemek, sizin için daha sağlıklı ve daha az kalorili bir öğün olmasını sağlayabilir.

    Aperatif için ne yemeli?

    İştahınızı azaltmak için önceden aperatif yiyecekler (bisküviler, şekerlemeler) yiyebilirsiniz, ancak çok aşırıya kaçmadan… Çorba tüketerek de açlığınızı yatıştırabilirsiniz.

    Keyifli bir ortamda bulunmak, konuşmak, gülmek de açlığınızı unutmanıza yardımcı olabilir.

     

Sayfayı Paylaş