1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Açlık hissini yok eden yiyecekler

Konusu 'Diyet / Mutfak' forumundadır ve MeRciMeK tarafından 5 Şubat 2011 başlatılmıştır.

  1. MeRciMeK
    Masum

    MeRciMeK V.I.P V.I.P

    Katılım:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    9.071
    Beğenileri:
    1.871
    Ödül Puanları:
    7.230
    Banka:
    427 ÇTL
    Açlığımızı, düşük kalorili ama bir o kadar da sağlıklı ve doyurucu hangi atıştırmalıklarla bastırabiliriz? Açlık hissini yok eden, sağlıklı atıştırmalıklar bu yazıda…
    Öğün aralarında açlığınızı bastırmak için mutfakta ya da ofis çekmecenizde elinize geçen her şeyi yemekten kendinizi alıkoyamıyorsunuz, değil mi? Hanımlar, bu hepimizin ortak sorunu! Açtığımız bir bisküvi paketini sanki hepsini bitirmezsek biri bizi cezalandıracakmış gibi bir nefeste yiyişimiz, buzdolabının önünden bir türlü ayrılamayışımızla başımız fena halde dertte. Bu gidişe dur demenin zamanı geldi!

    Sizin için açlığı bastıran, ama aynı zamanda sağlıklı da olan minik porsiyon yiyecekleri araştırdık. İşte, o liste…

    1. Küçük bir kase dolusu taze meyve salatası

    2. Küçük kasede tam tahıllı kahvaltı gevreği ve üzerine yarım yağlı süt

    3. Bir avuç kraker ve düşük yağlı üçgen peynir

    4. Bir avuç tuzsuz kuruyemiş (özellikle badem veya fındık)

    5. Bir kase dolusu çilek, böğürtlen, ahududunun üzerine az yağlı yoğurt ve bir çay kaşığı bal

    6. Bir dilim tahıllı ekmek diliminin üzerine bir ince dilim ızgara et, üzerine de domates ve salatalık

    7. Gün içinde farklı zamanlarda olmak üzere toplam 6 adet kuru kayısı

    8. Yarım bardak yüzde yüz saf portakal suyu

    9. Bir minik pide parçasının içine marul yaprakları, domates ve humus

    10. Dilimlenmiş yeşil elma üzerine bir çay kaşığı tarçın, bir çorba kaşığı ezilmiş ceviz ve yanında az yağlı ya da yağsız süt

    11. Üç avuç kadar yağsız ve tuzsuz patlamış mısır

    12. Günde 2 küçük parçayı geçmeyecek şekilde bitter çikolata

    13. Küçük bir kasede marul, domates, salatalık ve mozarella peynirinden hazırlanan salataya bir miktar balzamik sirke ve çok az zeytin yağı

    14. Bir avuç beyaz leblebi, bir bardak kefir

    15. İki adet grisini, bir bardak ayran

    16. Üç çorba kaşığı yulaf ezmesinin üzerine bir çorba kaşığı yabanmersini, çilek veya kuru üzüm

    17. Zeytinyağı ve beyaz peynir ve kekik serpilmiş birkaç dilim domates

    18. 10–12 adet kavrulmuş fındık

    19. Üç adet diyet bisküvi, bir fincan light sütlü hazır kahve

    20. Yarım yağlı ya da yağsız süt ile yapılmış muzlu süt
     

Sayfayı Paylaş