1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Adsense Raporları - Kısatmalar ve Anlamları

Konusu 'Google ADSENSE' forumundadır ve YoRuMSuZ tarafından 11 Ağustos 2016 başlatılmıştır.

  1. YoRuMSuZ
    Avare

    YoRuMSuZ Biz işimize bakalım!

    Katılım:
    7 Haziran 2006
    Mesajlar:
    24.439
    Beğenileri:
    7.366
    Ödül Puanları:
    11.330
    Cinsiyet:
    Bay
    Banka:
    8.922 ÇTL
    Adsense raporlar sayfası başlıklarındaki kısaltmaların ne anlama geldiğine bakalım.

    BGBG : Bin gösterim başına gelir


    Bin gösterim başına gelir (BGBG), aldığınız her 1000 gösterimden elde edeceğiniz tahmini kazançları temsil eder. BGBG gerçekte ne kadar gelir elde ettiğinizi değil, tahmini kazancınızın aldığınız sayfa görüntüleme, gösterim veya sorgu sayısına bölünüp 1000 ile çarpılmasıyla ortaya çıkan değeri gösterir.

    Formül:
    BGBG = (Tahmini kazanç / Sayfa görüntüleme sayısı) * 1000

    Örneğin:
    • Örneğin, 25 sayfa görüntülemeden 0,15 dolar tutarında bir tahmini kazanç elde ettiyseniz, sayfa BGBG'niz (0,15 dolar / 25) * 1000, yani 6,00 dolar olur.
    • 45.000 reklam gösteriminden 180 dolar tutarında bir tahmini kazanç elde ettiyseniz, reklam BGBG'niz (180 dolar / 45.000) * 1000, yani 4,00 dolar olur.
    BGBG, reklamcılık programlarında yaygın olarak kullanılan bir sayıdır. Farklı kanallardan elde ettiğiniz gelirleri karşılaştırırken bu sayıdan yararlanabilirsiniz.


    BGBM : 1000 gösterim başına maliyet

    Bin gösterim başına gelir (BGBG), bin gösterim için elde edilen ortalama kazançtır.

    Gösterim BGBG'si = (Tahmini kazançlar / Gösterim sayısı) * 1000

    BGBM, "1000 gösterim başına maliyet" anlamına gelir. BGBM reklam kampanyaları yürüten reklamverenler istedikleri ücreti yayınlanan 1000 reklam başına ayarlar, reklamlarının gösterileceği reklam yerleşimlerini seçer ve reklamları her gösterildiğinde ücret öder.

    BGBM reklamları, metin veya resim reklamları olabilir ve daima yerleşim hedeflidirler. BGBM metin reklamları, tüm reklam birimini kaplayacak şekilde genişletilir. Bu genişletilmiş metin reklamları, Reklam Biçimleri sayfamızda görüntülenebilir.


    EG : Aktif Görüntüleme Görüntülenebilirliği BETA

    Tüm ölçülebilir gösterimler içinde görüntülenebilen gösterimlerin yüzdesi. Bu metrik yalnızca normal İçerik için AdSense, Video için AdSense ve Oyunlar için AdSense reklam birimlerindeki gösterimleri içerir. Bağlantı birimlerine ilişkin verileri veya DFP Small Business'taki dinamik ayırma verilerini içermez.


    To : Sayfa tıklama oranı

    Reklam tıklama sayısının sayfa görüntüleme sayısına bölünmesiyle elde edilir.

    Sayfa TO'su = Tıklama sayısı / Sayfa görüntüleme sayısı

    Örneğin, 250 sayfa görüntüleme için 2 tıklama aldıysanız, reklam biriminizin TO'su %0,8 olur. (2/250=%0,8)
     

Sayfayı Paylaş