1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Alkali Beslenme Nasıl Olur?

Konusu 'Genel Sağlık Bilgileri' forumundadır ve Çağlayağmur tarafından 9 Ekim 2013 başlatılmıştır.

  1. Çağlayağmur
    Hoşgörülü

    Çağlayağmur ... Süper Moderatör

    Katılım:
    15 Aralık 2010
    Mesajlar:
    15.093
    Beğenileri:
    4.417
    Ödül Puanları:
    11.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    Ankara
    Banka:
    811 ÇTL
    Tüm çiğ sebzelerde, taze bitkilerde, baklagiller ve tahılların tohum halinde bulunan alkali yiyecekler kilo vermenizi sağlar, enerjinizi yükseltir ve sizleri mutlu hissettirir. Ancak alkali yiyecekleri ve içecekler pek tercih edilmezler onun yerine yorgunluk hissini arttıran, midede yanma ve asit artışına neden olan, depresyon ve agresif tavırları, mide bulantısı ve baş ağrısı gibi durumları tetikleyen asidik gıdalar; süt ürünleri, yumurta, unlu gıdalar, şeker, tuz, gazlı içecekler, kısaca kimyasal katkı maddesi olan tüm gıdalar günlük beslenme listesinin büyük bir kısmını oluştururlar. Peki, alkali beslenmek nasıl olur mu diyorsunuz, işte sizler için alkali beslenmenin detayları;

    Suyunuzu Alkali İçin
    Gün içerisinde aldığınız asidik gıdaları nötr hale getiren alkali içecekler ve yiyecekler başında gün içerisinde en az 2 litre tüketmeniz gereken su geliyor. 2 litre suya bir yemek kaşığı karbonat koyarak suyunuzu alkali hale getirebilir diğer sıcak ve soğuk içecekler hazırlarken bu karışımı kullanabilirsiniz.

    Alkali Beslenme

    Günlük öğünlerinizde asidik gıdaların yanına çiğ sebzeler koyarak vücudunuza verdiği zararı azaltabilirsiniz. Yanma hissini dindiren, gıdaları sindirmenizi kolaylaştıran ve zamanla kilo vermenize yardımcı olan alkali besinlerden salatalık, ıspanak, brokoli, kırmızı turp, hindiba, zerdeçal, zeytinyağı, işlenmemiş doğal tuz, buğday çimi, ısırganotu, soya filizi, pazı, kavun, karpuz, kuşkonmaz, hurma, nane, kekik ve karbonatı gün içerisinde yaptığınız yemeklere karıştırmalısınız.
     

Sayfayı Paylaş