1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Ateş düşürücüler alerji yapabilir!

Konusu 'Genel Sağlık Bilgileri' forumundadır ve ~meLek~ tarafından 20 Ekim 2013 başlatılmıştır.

  1. ~meLek~
    Cadı

    ~meLek~ GalataSaray'ım

    Katılım:
    15 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    3.052
    Beğenileri:
    188
    Ödül Puanları:
    3.330
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Öğrenci (:
    Yer:
    Napcan geLcenmi ki?
    Banka:
    109 ÇTL
    Araştırmada ayrıca bu çocukların aynı zamanda rino-konjonktüvit ve egzema gibi alerjik hastalıklara yakalanma risklerinin de arttığı bulgusuna ulaşıldı.
    Sağlık Araştırmaları Sitesi’nde yer alan araştırmaya göre, yaşamın ilk yılında ateş düşürücü olarak kullanılan asetominofen etken maddeli ilaçların astım gelişimi riskini arttırabileceği belirtildi. Araştırma bulguları 31 ülkeden 205 bin 487 çocuktan elde edildi.
    Araştırmacılar yaşamın ilk yılında asetominofen içeren ateş düşürücüleri kullanan çocukların 6-7 yaşlarına geldiklerinde astım olma olasılıklarının yüzde 46 oranında arttığını buldular. Araştırmanın sonucunda bu çocukların aynı zamanda rino-konjonktüvit ve egzema gibi alerjik hastalıklara yakalanma risklerinin de arttığı bulgusuna ulaşıldı. Araştırma sonuçlarına göre, asetominofen içeren ateş düşürücü ilaçların çocuklarda sadece yüksek ateş durumunda kullanılması gerektiğini kaydedildi. Acetominofen içeren ilaçların dünya genelinde ateş düşürücü olarak tercih edildiğini belirtilerek, bu ilacın gereksiz kullanımı konusunda uyarıda bulunuldu.
     

Sayfayı Paylaş