1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz
Notu Gizle
Yaklaşık 6 ay içinde forumda köklü değişimlerin olacağı bir sürümle karşınızda olacağız. Sistemi test etmek için aşağıdaki adresi kullanabilirsiniz.

http://www.degisim-sanat.com/_xf2/
Notu Gizle
Merhaba Ziyaretçi.

"KIRMIZI" konulu resimler için anketimiz açıldı. İlgili konuya BURADAN ulaşabilirsiniz.

Sizi de ankete katılmaya davet ediyoruz...

Bağışıklık Sistemini Güçlendir

Konusu 'Genel Sağlık Bilgileri' forumundadır ve Papatya tarafından 5 Aralık 2012 başlatılmıştır.

  1. Papatya
    Meşgul

    Papatya Sözlerimi Geri Alamam.* Süper Moderatör

    Katılım:
    6 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    16.483
    Beğenileri:
    5.950
    Ödül Puanları:
    10.980
    Yer:
    Seattle.
    Banka:
    2.890 ÇTL


    1. Yeşil ve siyah çay: Her gün rahatlıkla tüketebilirsiniz. Kafeinlisi de , kafeinsizi de eşit şekilde etkili.

    2.Zencefil ve Zerdeçal: Bu iki baharatı yemeklerine ekleyerek metabolizmanı temizleyip koruyabilirsin. Her ikisinin de toz halini veya taze halini kullanabilirsin.

    3.Turunçgiller: Greyfurt başta olmak üzere portakal ve mandalina gibi turunçgiller içeriğindeki C Vitamini desteğiyle bağışıklığını güçlendirir.

    4. Yoğurt: D vitamini ve kalsiyum kaynağı yoğurda her öğünde yer verebilirsin.

    5. Böğürtlengiller: En çok antioksidan içeriğe sahip olan meyvelerdendir. İyi bir bağışıklık sistemi güçlendiricidir.

    6.Açai Meyvesi: Son yılların süper besini olarak öne çıkan bu meyvenin, zayıflamada da etkili olduğu düşünülüyor. Ancak açainin bağışıklık güçlendirme etkisi çok daha fazla.

    7.Sarımsak: İster pişir, ister çiğ halde tüket; ama sarımsağı bolca yemeklerinde kullan.

    8.Brokoli: En güçlü koruma kalkanımız olan brokoliyi, mevsim geçişlerinde bolca yemelisin. Buharda pişirebilir, zeytinyağlı yemeği veya çorbasını yapabilir, limonlu salata gibi tüketebilir yada mücver gibi lezzetli alternatiflerini hazırlayabilirsin.

    9.Badem: E vitamini, bağışıklık kalemizin en önemli yapı taşlarındandır. B vitamini ise stres düşürücüetkisi ile kriz yönetimi için gereklidir. Bu iki vitaminin bir araya toplanmış hali bademin günde yarım avuç tüketilmesi gerekiyor.

    10. Buğday ruşeymi: Çinko, B vitaminleri ve antioksidan içeriğiyle sağlıklı bir tahıl alternatifidir.

    11. Ispanak: Yeni hüçre yapımı ve DNA'nın onarımı için etkili olan folat, lif, antioksidan ve C vitamini kaynağı ıspanak, mevsimin süper besinlerinden.


    12. Lahana: Kış aylarının mucizaesi, ucuz ve bereketli sebze lahana, glutamin içeriğiyle bağışıklık güçlendiricidir. Her rengini ve çeşidini tüketmelisin.

    13. Mantar: Selenyum, antioksidan ve B vitamininden zengin olan mantar, antiviral, antibakteriyel ve tümör önleyici etkileri ile dikkat çeker.

    14.Keyir: Bu içeçek bağırsaklarda çok güçlü bir savunma bariyeri kurar.Günde bir veya iki bardak kefir içmelisin.

     

Sayfayı Paylaş