1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Barbie'nin Makyajsız Hali

Konusu 'İlginç Resimler' forumundadır ve _nehir_ tarafından 24 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

  1. _nehir_
    Avare

    _nehir_ Schrödinger'in Kedisi ♕ Özel üye

    Katılım:
    8 Aralık 2012
    Mesajlar:
    3.777
    Beğenileri:
    4.241
    Ödül Puanları:
    8.980
    Banka:
    825 ÇTL
    [​IMG]
     
    kAşİf bunu beğendi.
  2. SAHRA_BUSE
    No Mood

    SAHRA_BUSE MiKRoSKoBiKCaNLı Özel üye

    Katılım:
    6 Mart 2012
    Mesajlar:
    2.990
    Beğenileri:
    3.792
    Ödül Puanları:
    8.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Banka:
    727 ÇTL
    yine de dişler o kadar sararmaz heralde.. :P
     
  3. _nehir_
    Avare

    _nehir_ Schrödinger'in Kedisi ♕ Özel üye

    Katılım:
    8 Aralık 2012
    Mesajlar:
    3.777
    Beğenileri:
    4.241
    Ödül Puanları:
    8.980
    Banka:
    825 ÇTL
    Biraz abartmışlar evet.. dip boyası da gelmiş baksana :P
     
    KıRMıZı bunu beğendi.
  4. SAHRA_BUSE
    No Mood

    SAHRA_BUSE MiKRoSKoBiKCaNLı Özel üye

    Katılım:
    6 Mart 2012
    Mesajlar:
    2.990
    Beğenileri:
    3.792
    Ödül Puanları:
    8.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Banka:
    727 ÇTL
    yine bi kızın işidir bu.. :P barbie yi makyajsız bak nasıl çirkin mesajını ancak bi kız verir.. :P
    kız muhabbetlerinde ki diyaloglardan esinleniyorum bunu yazarken.. :D
     
  5. _nehir_
    Avare

    _nehir_ Schrödinger'in Kedisi ♕ Özel üye

    Katılım:
    8 Aralık 2012
    Mesajlar:
    3.777
    Beğenileri:
    4.241
    Ödül Puanları:
    8.980
    Banka:
    825 ÇTL
    "Bana da o kadar makyaj yapsalar ohoo" :D İlla bunu söyleyen biri çıkar dimi :))
    Olsun ama bi moral olmadı değil :P
     
  6. YoRuMSuZ
    Avare

    YoRuMSuZ Biz işimize bakalım!

    Katılım:
    7 Haziran 2006
    Mesajlar:
    24.415
    Beğenileri:
    7.323
    Ödül Puanları:
    11.330
    Cinsiyet:
    Bay
    Banka:
    8.713 ÇTL
    Barbie gerçekten bir karakter mi ya. Öylesine simgeleşmiş bir oyuncak diye biliyorum.
     
  7. dderya
    Ayyaş

    dderya kOkOşŞ Süper Moderatör

    Katılım:
    29 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    11.295
    Beğenileri:
    7.479
    Ödül Puanları:
    11.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    izmir :)
    Banka:
    204 ÇTL
    bir arkadasım geldi aklıma :D
    'Sen Adriana lima'nın makyajsız halini gördün mü?'
    diyivermişti sevgilisine sinirlenip
     
  8. SAHRA_BUSE
    No Mood

    SAHRA_BUSE MiKRoSKoBiKCaNLı Özel üye

    Katılım:
    6 Mart 2012
    Mesajlar:
    2.990
    Beğenileri:
    3.792
    Ödül Puanları:
    8.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Banka:
    727 ÇTL
    doğallık candır.. :D bi gün arkadaşım kaldı bizde her gün yüzüne bi çanta malzeme uygulayanlardan.. :D yeni tanışıyo bizimkilerle o zamn.. sabah babam diyo ki kızım dün bu kız hiç selam vermedi bize iki kişi olduklarından bi haberiz hem de.. :D
    tekrar bi hoşgeldin o şaşkın babam şaşkın.. :D
    bu duruma da düşürüyo.. :P
     
  9. cemree
    Eğlenceli

    cemree =)=) Süper Moderatör

    Katılım:
    16 Şubat 2011
    Mesajlar:
    12.004
    Beğenileri:
    3.730
    Ödül Puanları:
    11.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    Ankara
    Banka:
    1.170 ÇTL
    Olayı iyi anlatmışlar ama hakikatten makyaj insanı bambaşka biri yapıyo
     
  10. _nehir_
    Avare

    _nehir_ Schrödinger'in Kedisi ♕ Özel üye

    Katılım:
    8 Aralık 2012
    Mesajlar:
    3.777
    Beğenileri:
    4.241
    Ödül Puanları:
    8.980
    Banka:
    825 ÇTL
    O bayağı değişmiş :D Öyle makyaj yapabilmek de ustalık istiyor ya :D
     

Sayfayı Paylaş