1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Beylere 6 Taktik

Konusu 'Erkeklerin Dünyası' forumundadır ve Suskun tarafından 8 Nisan 2010 başlatılmıştır.

  1. Suskun

    Suskun V.I.P V.I.P

    Katılım:
    16 Mart 2009
    Mesajlar:
    23.242
    Beğenileri:
    276
    Ödül Puanları:
    6.230
    Yer:
    Türkiye
    Banka:
    2.052 ÇTL
    Karın kaslarınız her şeye rağmen ortaya çıkmıyorsa, sizin bilmediğiniz sihirli bir egzersiz ya da besin takviyesi olduğunu düşünmeyin. Suçlu belki de düşünce yapınızdır. Karnınızdaki yağlardan kurtulmak çok sıkıcı bir süreç olabilir. Hem zaman, hem çaba gerektirdiği gibi, kendinizi buna adamanız da gerekir. Her gün bu amaç için doğru adımları atarsanız, aynada baklavalarınıza selam çakmamanız için hiçbir sebep yok. Ancak birkaç gün de olsa birçok erkeğin yaptığı gibi bu planın dışına çıkarsanız, baklavalarınızı görme hayalinizle vedalaşabilirsiniz. Edinmeniz gereken 6 farklı alışkanlık bulunuyor. Bu alışkanlıkları fit gözüken bir vücuda giden yolda yapmanız gereken günlük hedefler olarak görebilirsiniz. Bunlar tek başına size şaşırtıcı tavsiyeler gibi görünmese de birlikte uygulandıklarında oldukça etkilidirler. O yüzden bu stratejilere kulak verin...

    1. Su ile uyanın: Bütün bir gün su içmediğinizi düşünün; hatta soda kahve ya da benzeri bir içecek de... 8 saatin sonunda, içiniz kavrulabilir. İşte bu yüzden, kalkar kalkmaz su içmek sizin için oldukça faydalı olacaktır. Bundan sonra, sabahları kalkar kalkmaz yarım litre su için. Burada uymanız gereken en önemli kural: Günde en az 3,5 litre su için.

    2. Kahvaltıyı atlamayın: Massachusetts Üniversitesi’nin bir araştırmasına göre; kahvaltı etmeyen erkeklerin sarkan göbeklere sahip olma ihtimali, edenlere göre 4,5 kat daha fazla. O yüzden uyandıktan sonraki 1 saat içinde, kahvaltınızı edin veya en az 250 kalori içeren bir protein tozu karışımı için. Sabahları midenizi doldurmanız için ufak bir tarif de verelim: 1 paket kahvaltılık yulaf ezmesini 1 kaşık protein tozu ve yarım kap yaban mersiniyle karıştırıp afiyetle yiyin.

    3. Sofrada, hedeflerinizi düşünün: Kulağa sıkıcı geldiğini farkındayım; ama amacınızın farkında olmak sizin için çok önemli. Iowa Üniversitesi bilim adamları, diyet ve antrenman programlarını gözden geçiren kişilerin hedeflerine ulaşma ihtimalinin, bunu yapmayanlara göre çok daha yüksek olduğunu söylüyor.

    4. Beslenme çantanızı toplayın: İşte çantanıza girebilecek bazı tavsiyeler:

    • Elma (sabahları yemek için)

    • İki dilim peynir (elmayla yemek için)

    • 500-600 kalorilik atıştırmalık yiyecek (öğle yemeği için)

    • Önceden protein tozu ile hazırlanmış içecek ya da süt (öğleden sonra atıştırmak için)

    Bu tavsiyelere uyarak fazla yemek yemeden vücudunuzu tok tutmayı başaracaksınız. Ayrıca, günün hangi zamanı spor yaparsanız yapın, vücudunuzu kas gelişimi için ihtiyaç duyduğu besinlerle doldurmuş olacaksınız. Ofisinizdeki şeker kutusu ise sizi yoldan çıkaramayacak. Bu konuda benim prensibim çok açık: Soğutucumda olmayan hiçbir şeyi yemem.

    5. Doğru antrenman yapın: Herkesin karın kası vardır; ama bazılarınınki yağ tabakası altında kaybolur. Bu yüzden, baklavalarınızı çıkarmak için sonsuz tekrarda mekik çekmenize gerek yok. Bunun yerine, spor salonundaki zamanınızın çoğunu yağlarınızdan kurtulmak için harcayabilirsiniz. Bunun için en etkili yöntemler ise çok yoğun, aralıklı bir antrenman ile çeşitli ağırlık çalışmalarıdır. Southern Maine Üniversitesi’nin bir araştırması, ağırlık antrenmanının dakikada 6 mil hız ile yapılan bir koşuyla aynı kalori yakımını sağladığını gösteriyor. Dahası, ağırlık antrenmanları sonraki 39 saat boyunca metabolizmanın daha iyi çalışmasına neden oluyor. Benzer sonuçlar kısa süren, deparlı koşular ve kısa dinlenmelerden oluşan aralıklı antrenmanlar ile de elde edilebiliyor. En iyi sonucu elde etmek için, haftada 3 gün tüm vücudunuzu çalıştıracağınız ağırlık çalışmaları yapın. Ancak, egzersiz yaptığınız o günler arasında en az 1 gün dinlenmeyi de ihmal etmeyin. Aralardaki günlerde ise aralıklı antrenmanlar yapın.

    6. Gece programlarını es geçin: Baklavalarınızı çıkarmak için uykunuzu iyi almalısınız; çünkü aksi takdirde yağ yakmanızı sağlayan hormonlarınız zarar görebilir. Chicago Üniversitesi’nin yaptığı bir araştırmaya göre; sadece 3 gece az uyumak bile kas hücrelerinizin insulin hormonuna direnç göstermesine neden olabiliyor. Uzun vadede de bu size yağlı bir göbek olarak geri dönüyor. Daha sağlıklı bir uyku için yatmadan 15 dakika önce, hedeflerinizi gözden geçirin.
     

Sayfayı Paylaş