bi şekilde amerikaya gitmek

Katılım
23 Mrt 2013
Mesajlar
1
Beğeniler
0
Yaş
26
#1
Selamun Aleyküm, Abilerim ablalarım konuma geldiğiniz için teşekkür ederim belki biraz uzun olucak ama lütfen sıkılmadan okuyun.

Başlıktada belittiğim gibi bi şekilde amerikaya gidicem ama nasıl ? işte bu konu sizden yardım almak için açtım. Peki neden gidiyosun ne işin var ? başlıyorum.

yaşım 16 bunu okuduktan sonra yüzünüze bi hey allahım gibisinden bi tepki doğmuştur mutlaka demi? evet hissedebiliyorum. ama ben bu işi yapıcam mutlaka yapıcam. Gitmemde en büyük yol gemi ile olucak, Çünkü başka çarem yok vize alamam çünkü 6 ay cezaevinde kaldım. Vize vereceklerini sanmıyorum, O yüzden bu yolu seçtim burada yapıcak hiç bişeyim yok, kaybedicek hiç ama hiç bişeyim yok aile diye sormayın onlarda olmuycak, 6 ay içerdeyken 1 gün olsun gelmediler yaşadıgım evde sığıntı gibiyim gerçekten, o yüzden kaybedicek hiç bişeyim yok. öyle yada böyle kendi hayatımı kurucam, işim yok param yok çıldırmak üzereyim yaşayamıyorum gerçekten böyle yaşayamıyorum, şimdi diyebilirsiniz eh be çocugum orda hayat çokmu güzel olucak ? evet oranında filmlerdeki gibi olmadıgını biliyorum, ama gidip hayatını değiştiren zengin olanlararada şahit olduk , ben neden olmayayım, diyelim olmadım oda umrumda değil çünkü oraya gitmemdeki asıl amacım başkalırı gibi amerikaya gidicem zengin olcam değil, 16 yıllık hayatımdaki hayalim, görmek istediğimden, VE bu hayattan kurtulmam. Ya yemin ediyorum çıldırmak üzereyim içerdeki günlerim aklıma geliyo kötü günlerim aklıma geliyo sürekli midem bulanıyo sürekli içimde bi acı var başım dönüyo Allahıma dua ediyorum kutrulmak için ama dua etmekle ve hayal etmekle herşey biden olmaz bazı şeyleri gerçekleştirmek için cesarette lazım o cesarette bende var . Ben bu işi yapıcam Abiler ablalar ! gitme hebe olursun gibisinden bişey söylemenizede hiç gerek yok burada kaldıgım ger gün yaşadıgım her an benim için ölüm her dakka midem bulanıyo gözlerim kararıyo, Dışarı çıkıyorum geziyorum mutlu zengin insanlar görünce öldüresim geliyo, Yanlış anlamayın hedefim zengin olmak da değil benim zengin olmayı da istemem. sadece huzur . hadi diyelim zengin oldum ya olunca nolcak gene aynı sıradan hayat. işte benim istediğim şey sıradan biri olmamak, böyle hayatmı olur be siz kendinizie sormuyomusunuz ulan bi kağıt parçası için sabahın köründe kalkıyorum işe gidiyorum ? zenginlerde böyle para kazanmak için kalkıp işe gidiyolar ? bu nedir ya bu sıradanlık nedir böyle bişeye razı olamam ben. ben sıradan yaşayıp sıradan ölemem . tr de sıradan yaşamaktansa amerikada sıra dışı ölmeyi tercih ederim ..

Bu arada şunu bi izlermesiniz kaçak göçmenler için çok iyi bi haber


 
Düzenleyen yönetici:

YoRuMSuZ

Biz işimize bakalım...
Katılım
7 Hzr 2006
Mesajlar
37,473
Beğeniler
8,997
Takım
GALATASARAY
#2
Türkiye'de sıradan yaşayan birinin Amerika'da sıradışı yaşayabileceği fikrine de nereden kapıldınız? Öğrenci değişim programları ve üniversitlerin düzenlediği organizasyonlarla gidilebilir.

Ayrıca yaşım 16 diye belirtilmiş konuda ama profilde 21 görünüyor.
 

Papatya

Men sebete nebete...
Süper Moderatör
Katılım
6 Ags 2012
Mesajlar
22,812
Beğeniler
6,481
Şehir
Seattle.
#3
Biraz klişe olucak ama üzgünüm;otur oturduğun yerde evlat.
 

ZeyNoO

٠•●♥ KuŞ YüreKLi ♥●•٠
V.I.P
Katılım
5 Ags 2008
Mesajlar
61,909
Beğeniler
6,254
Takım
GALATASARAY
#4
Benimde anlayamadığım nokta bu konuyu burada yazmanızdaki amaç. Konuda kimsenin düşüncesini almayacağınızı zaten belirttiniz. Kararınızı çoktan vermişsiniz. Amacınız yardım istemek değilse niye böyle bi konu açtınız tuhaf geldi.
 

RUZG4R

ÖylesinE ♔
Özel üye
Katılım
8 Ekm 2011
Mesajlar
10,020
Beğeniler
3,354
#5
Bir ergen trajedisi ..Böyle gençleri gördükçe üzülüyorum ..

Şöyle bir şey okumuştum 'Kültürü olmayan bir kültüre özeniyorsunuz ama farkında değilsiniz.'

Daha fazla konuşmak istemem maalesef küçük yazısında bu konuda laftan anlamayacağını net bir şekilde belirtmiş ..
 

felsefe_mi

...!...
Özel üye
Katılım
14 Ksm 2011
Mesajlar
6,247
Beğeniler
426
#6
Tam soracağım soruyu zeyno sromuş.
Ne alaka? Bizden ne duymak istiyorsun?
Yürü be evlat haklısın falan mı? Yani egonu tavan falan mı yaptıralım?
 

KynrcL

Katılımcı
Katılım
19 Mrt 2013
Mesajlar
185
Beğeniler
1
#7
Psikolojini tam olarak anliya biliyorum farkli bir açidan yaşadim yaşadiklari 2007 yılında Çine gittim 5 yıl kaldim
Ben küçük denizde bogulmayi degil büyük denizde bogulmayi tercih ettim dil ögrenip geri döndüm ama neden dersen o sevmedigin insanları özleyeceksin !! O zenginleri özleyeceksin !! Bogazi özleyeceksin !! Orda agir sartlarda çalişacaksin !

Kaçak yollarla çok çok sıkıntı cekersin biliyorum şimdi tavsiye istemiyorsun ama gidicek olursan son kez bir kez daha düşün
 

Benzer konular

Top