1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz
Notu Gizle
Merhaba Ziyaretçi.

Forumda "YAZ" konulu resim yarışması düzenledik. İlgili konuya BURADAN ulaşabilirsiniz.

Sizi de yarışmaya katılıma davet ediyoruz...

Bilgisayar Kullananlar Dikkat!

Konusu 'Genel Sağlık Bilgileri' forumundadır ve cemree tarafından 24 Haziran 2015 başlatılmıştır.

  1. cemree
    Eğlenceli

    cemree =)=) V.I.P

    Katılım:
    16 Şubat 2011
    Mesajlar:
    12.000
    Beğenileri:
    3.742
    Ödül Puanları:
    11.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    Ankara
    Banka:
    1.248 ÇTL
    Omega 3 yağ asidinin aşırı bilgisayar kullanmaya bağlı göz kuruluğunun etkilerini azaltabileceği belirlendi.

    [​IMG]

    Hindistan'da bilim adamlarının 478 kişinin katılımıyla yaptığı 3 ay süren araştırma, omega 3 yağ asidinin göz kuruluğunun yol açtığı iltihaplanmayı azaltabileceğini ortaya koydu.

    Bilim adamları, katılımcılardan bazılarına günde 2 omega 3 hapı, bazılarına zeytinyağı içeren hap verdi.

    Omega 3 alanlarda göz kuruluğunun belirtilerinin azaldığı saptandı. Ayrıca bu kişilerde gözün nemlenmesine rol oynayan goblet hücrelerinin daha fazla olduğu tespit edildi.

    Araştırmanın sonuçları "Contact Lens & Anterior Eye" dergisinde yayımlandı.

    Bilgisayar başında uzun süre oturmak göz sağlığını tehdit edebilecek pek çok etkenin bir araya gelmesine ve kalıcı rahatsızlıklara yol açabiliyor.

    Aşırı bilgisayar kullanımı göz yorgunluğu, gözlerde ve göz çevrelerinde ağrı, yanma, batma, kuruluk hissi, kaşıntı, kızarıklık, sulanma, bulanık görme, odaklama zorluğu, gözleri kısarak bakma, ışığa karşı duyarlılık, göz kapaklarında iltihap, baş ağrısı gibi sorunlara neden olabiliyor.

    Omega 3, ton, somon gibi balıkların yanı sıra keten tohumu, semizotu, karanfil, ıspanak, soya fasulyesi gibi besinlerde de bolca bulunuyor.
     
Benzer Konular
  1. Hazangülü
    Mesaj:
    2
    Görüntüleme:
    520
  2. KıRMıZı
    Mesaj:
    0
    Görüntüleme:
    392
  3. YoRuMSuZ
    Mesaj:
    0
    Görüntüleme:
    547
  4. Papatya
    Mesaj:
    0
    Görüntüleme:
    579
  5. aslann
    Mesaj:
    2
    Görüntüleme:
    419
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş