1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Bir Yılbaşı gecesi

Konusu 'İtiraflar' forumundadır ve Mavi Gül tarafından 4 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

  1. Mavi Gül
    Avare

    Mavi Gül ѕση_¢ıqℓıк Özel üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    4.647
    Beğenileri:
    375
    Ödül Puanları:
    3.730
    Yer:
    Misafir Sevmez
    Banka:
    677 ÇTL
    Nedense ne zaman yılbasını arkadaslar ile geçirsem bir vukuatımız olur. en yakın vukuatımız kuzenler ile geçen yılbası gecemizdi :D

    tavan arasında sote mekanımıza tüm arkadasları davet etmiştik kuzenler arkadaslar erken başlamıstık kutlamalara saat aksam üzeri yemek sonrası 20:00 sularında +18 alkollü içeçeklerle başlamıstık eylenmeye tabi aramızda -18 gençlerde içince az çok bu cümleden neler olabileceğini tahmin etmişsinizdir evet aynen öyle oldu. Tam bir rezaletti sonrası içmesini bilmeyen kardeslerimiz alkolleri birbirine karıştırıp boğma ile kımız karışırsa ne olur gibi bilimsel deneyler üzerine çalışmıslar ve sonuç saat 23:00 sularında önce anlayış kıtlığı dediklerinizi algılayamama ve bozuk pilak gibi ben sarhoş değilim bana dokunmazzz. ..... anlıyorsun değilmiiii... gibi yamuk bir uslupla konuşmalar saçmalamalar ardından canım halıma kusmalar ıyk burada ayrıntıya girmicem midem hassas biras :D ve dağıtanlardan birini temiz hava alsın diye dama çıkarttık ben tek gidicem diye tuturunca bizde gelmemiştik arkasından yarım saat oldu bekle gelecek yok gelmedi arkasından bakmaya gittim damda çocuk yok 4. kattayız ilk aklıma gelen bu deli kendini aşağı attımı oldu tam dam kenarına gidiyorum ayağım takıldı sendeledim yere bir baktım bizimki babası halı sermiş gibi ne derler 1,80 mi işte öyle bir şey kendinden geçmiş sızmış :D kaldırdık yüzlerini yıkıyoruz ama hangisiyle başedecez aynı ayardan 4 kişi var hayatlarında tıp okumuşlar sanki neyinize sizin alkolleri karıştırmak :D neyse biraz gözlerini araladıklarımızı evlere siparis edecez ama evde babalarına ne diyeceğiz evden ayakta giden çocuklarını eve servis gören bir babanın tepkisi ne olur tırsıyoruz biraz tabi ilk denemeyi bizim küçük kuzide denedik o biraz ayağı yere basıyordu. amcamla oğlunu tanıştırdık. korktuğumuz gibi olmadı açıkçası amcamın tepkisi :D bizimki saçmalıyor babaaa bana sarhoş diyorlar bi tanecik içtim valla bi tanecik içtim ben sarhoş değiliim bak sor sor 6*6 de bilecem babaa sorsana babaa amcam tamam oğlum biliyorum sen git yat sabah konuşuruz bunları yengem yerinden aniden zıpladı hayırr heryeri berbat eder şimdi ne yatması kahve içsin bi duş alsın hayatta yatıramam bu haldee :D
    kuziye bir kupa acı kahve içirildi zorla kusturuldu ve uyudu diğer arkadaslarda evlere servis yapıldı tabi amcam fırçayı sabaha saklamış sarhoş kafaya ne dese boş tabi :D tabi birde benim rezilliğim vardı sarhoş bile olamamıstım sızanları ayıltmaktan içme fırsatı bulamadığım için tabi ertesi gün odaya bir girdim hemen çıktım savaş alanı gibiydi yerdeki halıyı olduğu gibi çöpe atarak başladım bardakları çatal kaşık tabak o geceye ait ne varsa çöpe attım ve bir hafta o alkol kokusu o evden geçmedi ve en kötüsü yılbası sabahı saat 9:00 sularında gelen acı telefon idi patronum arıyor bugün dini bayrammıda tatil olsun nerdesin birde o kafayla işe gitmek iğrençti ama dersimi aldım
    *-18 kesinlikle alkol almamalı
    * içmesini bilmeyenle aynı ortamda durma
    *yılbası için bu yıl yazdığın karalisteyi elinden düşürme o isimlere selam bile verme yılbaslarında
    :D
     
  2. SaMeT10

    SaMeT10 Aktif

    Katılım:
    17 Mart 2008
    Mesajlar:
    430
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    630
    Meslek:
    elimden her iş gelir:D
    Yer:
    2 dk yerimde durmuyorum ki sana da söylim
    Banka:
    0 ÇTL
    içkili bi gece geçirdik:)
    ben ayıktım ama bi daha o ortama girmem:D:D
     

Sayfayı Paylaş