1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz
Notu Gizle
Merhaba Ziyaretçi.

"BENİM DÜNYAM" konulu resim yarışması başladı. İlgili konuya BURADAN ulaşabilirsiniz.

Sizi de bu yarışmaya katılıma davet ediyoruz...

Boyun Tutulması Tedavisi

Konusu 'Genel Sağlık Bilgileri' forumundadır ve Çağlayağmur tarafından 14 Ekim 2012 başlatılmıştır.

  1. Çağlayağmur
    Hoşgörülü

    Çağlayağmur Mutlu Süper Moderatör

    Katılım:
    15 Aralık 2010
    Mesajlar:
    15.146
    Beğenileri:
    4.574
    Ödül Puanları:
    11.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    Ankara
    Banka:
    1.571 ÇTL
    Hemen hepimizin başına gelmiş bir rahatsızlıktır.. Genelde çok endişe yaratacak bir rahatsızlık olmasada bizi negatif etkiler.Tabi bu rahatsızlıklada baş etmenin yolları var bunun için aşağıdaki şıklara bir göz atalım:

    1. Kan akışını düzenlemek için boyun destekleyicileri kullanabilirsiniz. Ayrıca yatarken boynunuzun altına yastık koymanızda da fayda vardır.

    2. Isı terapisi boyununuzdaki tutulmayı iyileştirmek için çok faydalı bir yöntemdir. Sıcak bir duş almak veya tutulan bölgeye sıcak bir bezle baskı uygulamak sizi oldukça rahatlatacaktır.

    3. Birisinden size nazikçe masaj yapmasını rica edin.

    4. Duruşunuza önem verin. Kronik kamburluk ve yanlış oturup kalkmak yaşadığınız durumu daha da çekilmez bir hale sokacaktır. Dik yürümeye ve oturup kalkmaya çalışın.

    5. Aspirin alın! Aspirin boynunuzdaki şişkinliği azalatacağı gibi acınızı da azaltacaktır.

    6. 24 saat içinde düzelmeyen boyun ağrısı için mutlaka bir hekime başvurmalısınız. Sandığınız kadar basit bir problem olmayabilir.

    7. Rahatlayın. Kronik boyun tutulmalarının başında stres yer almaktadır. Yapılan araştırmalar göstermiştir ki stresle baş etmekte zorlanan insanlar kronik ağrılardan müzdarip oluyorlar. Rahatlama yöntemlerini deneyebilirsiniz. Gün içinde bol bol derin nefes alıp, meditaston veya yoga yapabilirsiniz.

    8. Uyurken mutlaka camın kapalı olduğundan emin olun. Soğuk boyundaki kasları kaskatı yapabilir. Boynunuza sizi rahatsız etmeyecek bir fular bağlayıp yatabilirsiniz.
     

Sayfayı Paylaş