1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Bu tırı kibritle yapmışlar!

Konusu 'İlginç Resimler' forumundadır ve _nehir_ tarafından 22 Mart 2013 başlatılmıştır.

  1. _nehir_
    Avare

    _nehir_ Schrödinger'in Kedisi ♕ Özel üye

    Katılım:
    8 Aralık 2012
    Mesajlar:
    3.816
    Beğenileri:
    4.311
    Ödül Puanları:
    8.980
    Banka:
    1.045 ÇTL
    [​IMG]
     
  2. HAYAL__

    HAYAL__ * kaLp gözüyLe *

    Katılım:
    19 Aralık 2012
    Mesajlar:
    2.222
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    1.880
    Yer:
    İstanbul
    Banka:
    10 ÇTL
    Allahım millet nelerle uğraşıyor yaa :)
     
  3. RUZG4R
    Küstah

    RUZG4R ÖylesinE ♔ Özel üye

    Katılım:
    8 Ekim 2011
    Mesajlar:
    6.128
    Beğenileri:
    3.378
    Ödül Puanları:
    10.580
    Cinsiyet:
    Bay
    Banka:
    564 ÇTL
    Sabra bak ://
     
  4. _nehir_
    Avare

    _nehir_ Schrödinger'in Kedisi ♕ Özel üye

    Katılım:
    8 Aralık 2012
    Mesajlar:
    3.816
    Beğenileri:
    4.311
    Ödül Puanları:
    8.980
    Banka:
    1.045 ÇTL
    Aynen valla adamlar azmetmiş yapmış resmen :D
     
  5. _nehir_
    Avare

    _nehir_ Schrödinger'in Kedisi ♕ Özel üye

    Katılım:
    8 Aralık 2012
    Mesajlar:
    3.816
    Beğenileri:
    4.311
    Ödül Puanları:
    8.980
    Banka:
    1.045 ÇTL
    Bu kadar sabrım ve azmim olsa yapacağım son şey kibritten tır olurdu ama takdir ettim :D
     
  6. RUZG4R
    Küstah

    RUZG4R ÖylesinE ♔ Özel üye

    Katılım:
    8 Ekim 2011
    Mesajlar:
    6.128
    Beğenileri:
    3.378
    Ödül Puanları:
    10.580
    Cinsiyet:
    Bay
    Banka:
    564 ÇTL
    Düşüncelerime tercüman oldun ama ben taktir falan etmedim aksine aklımdan geçen hangi kırık bunla uğraşır :D
     
  7. _nehir_
    Avare

    _nehir_ Schrödinger'in Kedisi ♕ Özel üye

    Katılım:
    8 Aralık 2012
    Mesajlar:
    3.816
    Beğenileri:
    4.311
    Ödül Puanları:
    8.980
    Banka:
    1.045 ÇTL
    Valla onu ben de merak ettim ama bulamadım :D Reklam amaçlı olabilir bence inşallah öyledir yani :D
     
  8. RUZG4R
    Küstah

    RUZG4R ÖylesinE ♔ Özel üye

    Katılım:
    8 Ekim 2011
    Mesajlar:
    6.128
    Beğenileri:
    3.378
    Ödül Puanları:
    10.580
    Cinsiyet:
    Bay
    Banka:
    564 ÇTL
    sanmıyorum guinness rekorlar kitabına girip para falan alıyorlar galiba onunla ilgili olabilir .:)
     
  9. ZeyNoO
    Melek

    ZeyNoO ٠•●♥ KuŞ YüreKLi ♥●•٠ AdminE

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    58.576
    Beğenileri:
    5.864
    Ödül Puanları:
    12.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Muhasebe
    Yer:
    ❤ Şehr-i İstanbul ❤
    Banka:
    3.477 ÇTL
    Ben uğraşırdım ama bu kadar büyük bi tırla değil :D
    hem tır değil kibritle daha güzel şeyler yapardım :D
    Bunu yapan erkek olmalı :P
     
  10. SAHRA_BUSE
    No Mood

    SAHRA_BUSE MiKRoSKoBiKCaNLı Özel üye

    Katılım:
    6 Mart 2012
    Mesajlar:
    3.013
    Beğenileri:
    3.877
    Ödül Puanları:
    9.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Banka:
    815 ÇTL
    ancak biri iddaya bindirirse yaparım.. :D
    inat edersem.. :D
     
Benzer Konular
  1. Hazangülü
    Mesaj:
    2
    Görüntüleme:
    435
  2. kelebek
    Mesaj:
    11
    Görüntüleme:
    1.417
  3. sherry
    Mesaj:
    5
    Görüntüleme:
    785
  4. Suskun
    Mesaj:
    6
    Görüntüleme:
    1.422
  5. ZeyNoO
    Mesaj:
    2
    Görüntüleme:
    543
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş