1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz
Notu Gizle
Merhaba Ziyaretçi.

Forumda "YAZ" konulu resim yarışması düzenledik. İlgili konuya BURADAN ulaşabilirsiniz.

Sizi de yarışmaya katılıma davet ediyoruz...

Buğday Ruşeymi Faydaları

Konusu 'Alternatif Tıp' forumundadır ve ZeyNoO tarafından 22 Ocak 2012 başlatılmıştır.

  1. ZeyNoO
    Melek

    ZeyNoO ٠•●♥ KuŞ YüreKLi ♥●•٠ AdminE

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    58.618
    Beğenileri:
    5.957
    Ödül Puanları:
    12.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Muhasebe
    Banka:
    4.366 ÇTL
    Buğday Ruşeymi Faydaları

    Genel Bilgiler

    Lif değeri yüksek, tokluk hissi veren, lezzetli bir besindir.

    "Buğdayın ruşeymi" dünyada "wheat germ" denilen, ülkemizde ise buğday taneciğinin en tepesindeki "cücük" olarak bilinen doğal E vitaminidir.

    Buğdayın kalbi ve hayat kaynağıdır. Vitamin E, folik asit, fosfor, thiamin, çinko, demir ve magnezyum gibi birçok besin kaynağı içerir. 1000 kg buğdaydan ancak 1 kg RU-SHEIM elde edilebilir.

    Yararları

    Sofranıza leziz bir tat ve ekstra besin katar.

    E Vitamini : Vücut dokusundaki yağları oksidasyondan koruyabilir.

    B1 Vitamini: Karbonhidratlardan enerji sağlanmasına ve büyümeye yardım edebilir.

    B2: Bağışıklık ve sindirim sisteminin çalışmasına yardımcı olabilir.

    Demir: Kırmızı kan hücrelerinin oluşumuna yardımcı olabilir.

    Niasin: Normal büyümeye ve gelişmeye yardımcı olabilir. Enerji metabolizması ve doku oluşumuna yardımcı olabilir.


    Kullanım Şekli

    - Soğuk süt veya yoğurt ile karıştırabilir, dilerseniz sevdiğiniz taze ya da kuru meyve, yemiş ilavesiyle zenginleştirebilirsiniz.

    - Çorba, salata gibi yiyeceklerin üzerine (1 yemek kaşığı kadar) serperek onların lif değerini artırabilirsiniz.

    - Mısır gevreği gibi tahıl ürünleriyle karıştırabilir, böylece öğün başına düşen lif miktarını artırıp, beslenmenize katkıda bulunabilirsiniz.

    - Dünya mutfağındaki çeşitli yemek tarifleri için kullanılabilir.
     
Benzer Konular
  1. KıRMıZı
    Mesaj:
    0
    Görüntüleme:
    489
  2. Suskun

    Buğday

    Suskun, 19 Aralık 2009, Paylaşıldığı Yer: Alternatif Tıp
    Mesaj:
    0
    Görüntüleme:
    613
  3. Suskun
    Mesaj:
    0
    Görüntüleme:
    1.179
  4. ZeyNoO
    Mesaj:
    0
    Görüntüleme:
    701
  5. ZeyNoO
    Mesaj:
    1
    Görüntüleme:
    768
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş