1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Bunları unutmayın!

Konusu 'Anne - Çocuk Sağlığı' forumundadır ve MeRciMeK tarafından 18 Ocak 2010 başlatılmıştır.

  1. MeRciMeK
    Masum

    MeRciMeK V.I.P V.I.P

    Katılım:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    9.071
    Beğenileri:
    1.871
    Ödül Puanları:
    7.230
    Banka:
    427 ÇTL
    Hamileliğinizde sizin ve bebeğinizin ihtiyacı olan dört şey acaba nedir?

    1. Folik Asit
    Neden size yararlı: Vücudunuzda alyuvarların ve DNA'nın üremesine yardım eder.
    Neden bebeğinizin ihtiyacı var: Bebeğinizin merkezi sinir sisteminin sağlıklı olmasını sağlar.
    Ne kadar ihtiyacınız var: Hamile kalmadan önce ve hamileliğin ilk 3 ayında 400 mikrogram alınması gerekir.

    2. Bol bol sıvı
    Neden size yararlı: Su kaybını engeller, sistit ve kabızlığa iyi gelir.
    Neden bebeğinizin ihtiyacı var: Su kaybı bebeğinizin vücut fonksiyonlarında ve amniyoasit sıvısında azalmaya neden olur. Anlayacağınız bol sıvı almanızda yarar var.
    Ne kadar ihtiyacınız var: Her gün 2 litre içerseniz iyi olur. Yaz aylarında bol sıvı alımına dikkat!

    3. Omega 3 yağları
    Neden size yararlı: Bağışıklık sisteminizi güçlendirir. Vücudunuzun sağlıklı hücreler üretmesini sağlar.
    Neden bebeğinizin ihtiyacı var: Omega 3 yağları bebeğinizin beyin, kalp ve gözlerinin gelişmesine yarar.
    Ne kadar ihtiyacınız var: Haftada iki porsiyon uskumru ya da sardalya yemeniz yeterli.

    4. Bol bol egzersiz
    Neden size yararlı: Dolaşım sisteminizi güçlendirir. Bacaklarınızda varis oluşma riskini azaltır. Kilo almanıza da engel olur.
    Neden bebeğinizin ihtiyacı var: Bebeğinize oksijenin ve aldığınız besinlerin gitmesini kolaylaştırır.
    Ne kadar ihtiyacınız var: Her gün 20 dakika yürümeniz yeterli.
     

Sayfayı Paylaş