1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Cerezforum lunaparkda kamp kurmaya kalkarsa.....:D

Konusu 'Çerez Çay Bahçesi' forumundadır ve çılgınım_www tarafından 1 Kasım 2007 başlatılmıştır.

  1. çılgınım_www

    çılgınım_www Üstat

    Katılım:
    10 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.581
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    1.230
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    NLP TRAĮNER / Grafiker
    Yer:
    İstanbul
    Banka:
    5 ÇTL
    kızların çadırı :
    cimcime - (gecenin bir yarısı)böcek var bu çadırda imdaaaaattt
    cırcırböcegi-(uykulu uykulu esneyerek) efendim canm banamı seslendin..
    çılgınım_www-böcek möcek yok yat uyu tövbe tövbe ne güzel rüya görüyordum yahu...:@
    sherry-yaa arkadaşlar cimcime nereye gidiyor ..
    çılgınım_www-hehe korkudan uykusu kaçmıştır:D hava almaya gidiyodur..
    sherry- arkadaşlar sesi sizde duydunuz mu ..
    yesim -hoooorrr hoooooorrrr piiiiiiişşşhooooooooorrr!!!
    cırcırböcegi-hee yeşimin horlama sesinimi..evet ya duydum deminden beri uyutmadı zaten ..
    sherry-yahu hayır onu demiyorum :/
    kelebek- yatın uyuyun kardeşim yaa gecegece üüfff beaah...
    sherry-biyerden ses geliyor ama ... bu ses gitgide yükseliyor ...
    cimcime- arkadaşlar arkadaşlar!! dönme dolap çalışıyor gecenin bu saatinde :(
    sherry- dur geliyom ..demiştim ben ses var diye..

    .......................................................................

    eeee malum devamına gerek yok sanırım :D bizim çerezforumun ne yapacagı belli olmaz :D... gece gece lunaparkta makinelarıda çalıştırılar
    dönme dolabıda :D
     
  2. YoRuMSuZ
    Avare

    YoRuMSuZ Biz işimize bakalım!

    Katılım:
    7 Haziran 2006
    Mesajlar:
    24.430
    Beğenileri:
    7.357
    Ödül Puanları:
    11.330
    Cinsiyet:
    Bay
    Banka:
    8.819 ÇTL
    Devamını bekliyoruz :D Meraklandım şimdi :)
     
  3. çılgınım_www

    çılgınım_www Üstat

    Katılım:
    10 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.581
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    1.230
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    NLP TRAĮNER / Grafiker
    Yer:
    İstanbul
    Banka:
    5 ÇTL
    :D devamı parayla :P :D 5000:D
     
  4. çılgınım_www

    çılgınım_www Üstat

    Katılım:
    10 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.581
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    1.230
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    NLP TRAĮNER / Grafiker
    Yer:
    İstanbul
    Banka:
    5 ÇTL
    sherry: anaaaaaaaa o da ne:eek:
    çılgınım_www: nolmuş nolmuş :P
    yorumsuz : hellooo :) uyku tutmadı da ondan şeyettim:D
    celal_28 : öhöm öhöm bende yorumsuza eşlik edeyim dedim ne var yani
    bakmayın öylee :(
    cırcır böceği: yaw dur düşeceksin ..:eek:
    kelebek: kızlar ahbeabi nerede :confused: uyuyormukii..
    çılgınım_www: istersen kafanı yavaş yavaş sağ tepeye dogru çevir
    bakalım görebilcekmisin ahbeabiyi:D
    kelebek: ana ahbeabi senin tirende ne işin var yahu..daha askere gideceksin ...
    melek : (çadırın içinden bagırarak) uleenn ses yapmayıınn...uyuyoz burda :/ uyuyamıyoz sayenizde .. tüh uykum gitti..
    yeşim : sus sus melek !şimdi gelirlerse hiç uyuyamayız..sen kalk bana su getir :)
    melek : hooooooooooorrrr hooooooooooorrrr pişşşşşşşşşştt!!!
    yeşim: alllaallaah yaaw bu kızın uykusu gitmemişmiydi..!!??hangi ara uyudu..
    çılgınım_www: kızlar uyumadınızmı halan:D dışarda komedi oynuyorda ..
    melek: (yerinden fırlayarak) ne komedesi ?hani nerde nasıl???
    yesim:hayret bişey yaaw bu kıss uyumuyormuydu ..allaallaah!!
    çılgınım_www: bırakın şimdik uykuyu muykuyuda !!gelin uyumak nasıl oluyormuş görün nihahaha :D
    melek : hadi çılgıın kımılda çadırdan çıkıcam çekil çekil tövbe tövbe...
    yesim: meraklı şey nolcak...tamam çıkalım bakalım ...
    yesimin oğlu: anne anne çişim geldii ...
    yesim : oglum eşek kadar oldun .. altına yap bari...
    melek : (dışardan kahkadha sesleri) hahahahahohohohohhihihihhehehehe


    ....................................................................................
    Lunaparkta cerez forumla karşılaşmayın sakın :DDevam edecektir...
     
  5. Celal28-

    Celal28- Forum Gururu

    Katılım:
    10 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.622
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    1.880
    Meslek:
    Bilgisayar Teknik Elemanı Ek Olarak Fotoğrafçılık
    Yer:
    FINDIKCI:)
    Banka:
    2 ÇTL
    Hayret İlk Defa Forumda Olduğum Anlaşılmış Tşkler çılgınım _www teşekkürler:S
     
  6. ahbeabi

    ahbeabi Uzman

    Katılım:
    7 Şubat 2007
    Mesajlar:
    1.000
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    1.130
    Meslek:
    Memur
    Yer:
    VAN
    Banka:
    7 ÇTL
    Teşekkürler Gerçektende Çılgınsın yani:v
     
  7. çılgınım_www

    çılgınım_www Üstat

    Katılım:
    10 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.581
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    1.230
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    NLP TRAĮNER / Grafiker
    Yer:
    İstanbul
    Banka:
    5 ÇTL
    benden de bol bol teşkrler :D yaşayın ve görün demiştim hehe:D
     
  8. çılgınım_www

    çılgınım_www Üstat

    Katılım:
    10 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.581
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    1.230
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    NLP TRAĮNER / Grafiker
    Yer:
    İstanbul
    Banka:
    5 ÇTL
    Bütün cerezforum sakinleri (delileri) gözlerini sabahın ilk ışıklarına lunaparkın ortasında açtılar... :D
     
  9. sherry

    sherry V.I.P V.I.P

    Katılım:
    20 Aralık 2006
    Mesajlar:
    2.174
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    1.980
    Banka:
    286 ÇTL
    Evet ya uyuyamayınca sabah sabah luna parka gideyim dedim:):):)
     
  10. çılgınım_www

    çılgınım_www Üstat

    Katılım:
    10 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.581
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    1.230
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    NLP TRAĮNER / Grafiker
    Yer:
    İstanbul
    Banka:
    5 ÇTL
    hihihihihi:D
     

Sayfayı Paylaş