1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Cild Sağlığınız İçin 8 Temel Besin

Konusu 'Alternatif Tıp' forumundadır ve ZeyNoO tarafından 22 Ocak 2012 başlatılmıştır.

  1. ZeyNoO
    Melek

    ZeyNoO ٠•●♥ KuŞ YüreKLi ♥●•٠ AdminE

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    58.480
    Beğenileri:
    5.787
    Ödül Puanları:
    12.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Muhasebe
    Yer:
    ❤ Şehr-i İstanbul ❤
    Banka:
    3.079 ÇTL
    Cild Sağlığınız İçin 8 Temel Besin

    1- Avokado: Tropikal meyve avokado iyi bir biotin kaynağıdır. Cilt kuruluğuna engel olduğu gibi saç ve tırnak kırılmalarının da önüne geçen avokado lokal olarak uygulandığında aşırı sıcaktan yıpranmış ciltleri nemlendirerek tedavi eder.

    2- Yeşil çay: Polifenol açısından zengin olan yeşil çay, cildinizin dostudur. Günde en az dört bardak içerek cildinizin güzel kalmasına yardım edin.

    3- Domates püresi: Lycopene adı verilen güçlü antioksidanın bolca bulunduğu domates püresi, saf zeytinyağı ile birlikte güneş yanığına maruz kalmış ciltlere 10 gün boyunca uygulandığında cildiniz yeniden sağlığına kavuşacaktır. Ayrıca yoğun olarak karoten içeren domatesin hücrelerdeki sabit köksel atomların zarar görmesini yavaşlattığı biliniyor.

    4- Somon: Yaşlandırmayı yavaşlatan somon balığı, içerdiği astaxanthin ve karotenoid sayesinde cildin elastikiyetini geliştirir. Böylece yüzünüzdeki çizgiler daha az görünür.

    5- Yumurta. Hücrelerdeki köksel atomların meydana getirdiği zararları onaran proteinin bolca bulunduğu yumurta, kuru cildin düşmanı biotin ve temel vitaminlere de sahiptir.

    6- Nar: Cildiniz için narı mutlaka listenizde bulundurmanız gerekiyor. Lokal olarak uygulandığında içerdiği antioksidanlar sayesinde cildinizin daha çok kollajen üreterek canlılık kazanmasını sağlar.

    7- Ceviz: Balık sevmiyor ve Omega-3 yağ asidinin cildinize sağlayacağı yararlardan faydalanmak istiyorsanız cevizi deneyin. Ceviz, Omega-3 açısından zengindir ve bu yağ asidi saçınızın parlamasına fayda sağlayacağı gibi cildinizi daha yumuşak ve genç gösterir.

    8- Baklagiller: Diğer bir protein kaynağı da baklagillerdir. Hücredeki köksel atomların meydana getirdiği zararları gidermeye yardım eden ve yeni cilt hücresi ile cildin kollajen üretmesine olanak sağlayan baklagiller bunu içerdiği proteinlerle başarır.
     

Sayfayı Paylaş