1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Çocuklar için faydalı atıştırmalıklar

Konusu 'Anne - Çocuk Sağlığı' forumundadır ve ZeyNoO tarafından 12 Ocak 2012 başlatılmıştır.

  1. ZeyNoO
    Melek

    ZeyNoO ٠•●♥ KuŞ YüreKLi ♥●•٠ AdminE

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    58.480
    Beğenileri:
    5.784
    Ödül Puanları:
    12.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Muhasebe
    Yer:
    ❤ Şehr-i İstanbul ❤
    Banka:
    3.064 ÇTL
    Çocuklar için faydalı atıştırmalıklar

    Atıştırma, çocuk beslenmesinin en önemli noktalarından biridir. Çiğ yenen atıştırmalar var. Bunları bir kenara not edebilirsiniz.

    Bazı ara öğün seçeneklerinin çocuklarınız için oldukça eğlenceli, hatta şaşırtıcı olabileceğini düşünüyorum. Amerikan Diyetisyenler Birliği'nin de önerdiği bu seçenekler içinde bana göre en etkileyicisi “dondurmalı sandviç”. ıki bisküvi arasına biraz dondurma koyun ve dondurun! Eminim çocuğunuz böyle bir ara öğün seçeneğine hayır demez

    Soyulmuş muzu yoğurda daldırıp daha sonra ezilmiş kahvaltı tahıllarıyla karıştırıp rulo hale getirdikten sonra dondurun ve ara öğün seçimi olarak besleyici ve lezzetli bir karışım hazırladığınızdan kuşku duymayın.
    Ayrıca dinozor, yıldız, kalp gibi eğlenceli şekiller verdiğiniz peynir ve et dilimlerini de sandviçlerde kullanarak çocuklarınızı şaşırtabilirsiniz.

    Gofret, grissini, cips yerine fındık ezmesini corn flakes ya da başka kahvaltı gevrekleriyle karıştırıp elinizde top şekli verdikten sonra ezilmiş krakere batırın, fındık ezmeli lezzetli toplar üretin.

    Bu seçenekleri daha da arttırmanız mümkün. Beslenme kitaplarında, internette benzer onlarca seçenek bulacağınızı düşünüyorum. Bu eğlenceli seçenekleri onlarla birlikte hazırlamanız daha da etkileyici olacaktır. Tabiî ki fındıktan, ceviz, badem, pestilden, taze ve kurutulmuş meyvelerden, yoğurttan da vazgeçmeyin!
     

Sayfayı Paylaş