1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Daha Çok Yakışıklı Olmak İçin

Konusu 'Erkeklerin Dünyası' forumundadır ve SizinSesiniz tarafından 3 Aralık 2012 başlatılmıştır.

  1. SizinSesiniz
    Haylaz

    SizinSesiniz ~~ Son Kez ~~ Özel üye

    Katılım:
    16 Kasım 2012
    Mesajlar:
    1.645
    Beğenileri:
    216
    Ödül Puanları:
    1.480
    Meslek:
    Yazar - Gazeteci
    Yer:
    Hayaller Kentinden
    Banka:
    604 ÇTL
    Mükemmel görünebilmek için gençlik özentisi Hollywood aktörleri gibi bıçak
    altına yatmanıza gerek yok. Bunun çok daha kolay ve etkili yolları var.
    Gerçekten hiç de zor değil. Çünkü hepsi de kendinize ve vücudunuza daha iyi
    bakmanızla ilgili şeyler. Daha sağlıklı bir yaşam tarzı fiziksel açıdan daha iyi
    görünmenizi sağlar ve cildinizden göz altı torbalarınıza hatta saçınızın
    parlaklığına kadar her şey için faydalıdır.
    Sabahları aynada gördüğünüz adamın her zamankinden daha cazibeli olmasını
    istiyorsanız şu 10 birbirinden basit sağlık ve beslenme tavsiyesini uygulamanız yeterli.

    1. Cilt bakımınıza önem verin.

    Erkekler genellikle bu tavsiyeyi umursamaz. Ama siz yine de bir kulak verin:
    Cildinizin kurumasını önlemek için nemlendirici kullanın; daha da önemlisierken
    yaşlanmanın önüne geçmek ve ultraviyole ışınlarının zararlarından korunmak için
    güneş kremini ihmal etmeyin. Yoksa vücudunuzdan güneş lekeleri ya da başka
    tatsız problemler eksik olmaz. Dermatolog ve The Skin Type Solution (Cilt Türü
    Çözümü) kitabının yazarı Leslie Baumann "Erkekler sadece bu kadarını bile
    yapsalar görünüşlerinde büyük bir fark olur" diyor
    Dr. Baumann tıraş olmak veya dişlerimizi fırçalamak gibi cilt bakımını da
    bir alışkanlık haline getirmemizi salık veriyor.

    2. Dumansız Yaşayın.

    Yani sigarayı bırakın. Plastik cerrah ve yazar Brooke Secke “Sigarakırışıklığa
    güneşten daha fazla neden olur” diyor. Sigara içmek cilde dokusunu
    dayanıklılığını ve esnekliğini veren kollajen ve elastini çalar. Bu da yaşlanmayı
    hızlandırır cildinizin soluklaşmasına yol açar.

    3. Düzgün Beslenin.

    Sağlıklı bir diyet; daha parlak bir cilt ve saçlar daha fit bir vücut demektir.
    Amerikan Diyetetik Birliği sözcüsü fitness ve beslenme uzmanı Jim White
    “Önemli olan iyi bir denge tutturmak” diyor. "Yulaf ezmesi harika bir enerji
    kaynağıdır. Lif doludur ve açlığınızı bastırıp kolesterolünüzü düşürmenize yardım
    eder. Lor peyniri şeker bakımından düşük protein ve kalsiyum bakımından
    yüksek değerlere sahiptir.”
    Genel olarak Akdeniz tipi diyeti tercih edin. Yağlı etlerden az yiyin daha çok tahıl
    balık ve zeytinyağı tüketin.

    4. Uyuyun.

    En az sekiz saat uyuyun. Dr. Seckel'e göre uyumak vücudun en büyük organı
    olan cilt dahil tüm organları yeniler. Aynı zamanda tansiyonu ve stresi azaltır.
    Bu sayede alnınızdaki ve göz kenarınızdaki kırışıklıklar da azalır.
    Uykusuzluk gözlerinizin altının torba torba olmasına da neden olur.

    5. Su İçin.

    Cildin özellikle de güneşin neden olduğu zararlara karşı düzgün çalışabilmesi için
    suya ihtiyacı vardır. Günde sekiz bardak su içmek toksinlerin vücuttan atılmasına
    da yardımcı olur ve besinleri cildin daha derin katmanlarına taşır.

    6. Kilo verin.

    Kilo vermek görünümünüzü güzelleştirmekle kalmaz kalp krizi kanser ve diğer
    hastalıklara yakalanma riskinizi de azaltır.
    Şok diyetler yapmayın. Onun yerine porsiyonlarınızın büyüklüğünü kontrol edin.
    Kızarmış gıdalar gibi bazı "zararlıları" azaltarak her gün 500 kalori daha az
    alırsanız her hafta 05-1 kilo verirsiniz.

    7. Antioksidan Alın.

    Meyve ve sebzelerdeki A C ve E vitamini gibi antioksidanlar vücut için mutlaka
    gereklidir. Bunlar cildi onarır ve esnekliğini artırır kalp krizi ve kanser riskini
    azaltır.

    8. KardiyoYapın.

    Kalp egzersizleri stresi azaltır mutluluk verir ve cildinize renk katar.
    Mayo Clinic'te spor hekimliği uzmanı Dr. Douglas Peterson "Kalp atış hızınızı her
    gün yarım saat normalin üstüne çıkartacak herhangi bir aerobik egzersizi yapabilirsiniz" diye öneriyor. "İster yürüyüşe çıkın ister bisiklet sürün -- sizi biraz
    terletecek bir şey yapsanız yeter. Kendinizi fazla zorlamayınsakatlanırsanız
    bırakırsınız. Egzersiz eğlenceli olmalıdır yaparken keyif almanız gerekir.

    9. Fazla alkol tüketmeyin.

    "Alkol dokuların büyümesine gözlerinizin şişmesine neden oluyor ve genellikle
    de kötü yemek alışkanlıklarına kilo alınmasına ve sigara içilmesine neden
    oluyor" diyor Dr. Seckel.

    10. Dik Durun.

    İyi bir beden duruşu çok yararlıdır. Biraz güç artırıcı antrenman yaparsanız
    kamburluktan kurtulursunuz. Ayrıca kızlar baklava dilimi karın kaslarına
    bayılırlar. Dr. Peterson temel kasları kuvvetlendirmek için haftada iki üç kere hafif
    direnç antrenmanı öneriyor. Evde de sürdürebileceğiniz bir güçlenme programı
    için uzman bir spor eğitmeninden yardım alabilirsiniz.
     

Sayfayı Paylaş