1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Detoks Yaparken Olmazsa Olmazlar

Konusu 'Bakım & Makyaj & Güzellik' forumundadır ve ZeyNoO tarafından 24 Haziran 2012 başlatılmıştır.

  1. ZeyNoO
    Melek

    ZeyNoO ٠•●♥ KuŞ YüreKLi ♥●•٠ AdminE

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    58.480
    Beğenileri:
    5.784
    Ödül Puanları:
    12.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Muhasebe
    Yer:
    ❤ Şehr-i İstanbul ❤
    Banka:
    3.064 ÇTL
    Detoks Yaparken Olmazsa Olmazlar

    Detoks, herkesin yapması gereken, bi takım ince detaylara dikkat etmek şartıyla, vücutta biriken hastalık ve yaşlanmayı oluşturan zararlı artıkların yok edilme işlemidir. Zararlı toksiklerin bir kısmı dışarıdan alınır, bir kısmı da vücutta oluşur. Yılda en az 1 kez uygulamamız gereken detosk yöntemi ile hem vücudumuzu hastalıklardan koruyabilir, hemde yaşlanmaya karşı koyabiliriz. İşte size detoksun ince detayları ve olmazsa olmazlar;

    [​IMG]

    * Buhar banyosu, sauna, hamam ve masajdan yararlanın.
    * Güne yarım limon suyu ilave edilmiş bir bardak ılık su ile başlayın.
    * Ekolojik tarım ortamında yetişmiş olan organik besinleri tercih edin.
    * Çok gerekli olmadıkça ilaç (ağrı kesici, gaz giderici, antiasitler vb) kullanmayın.
    * Kahve, alkol ve sigarayı bırakın.
    * Gün boyunca en az 2 – 2.5 litre su için.
    * Öğün sayısını artırırken (5 öğün) öğün miktarını azaltmaya çalışın.
    * Her gün 5 porsiyon sebze ve meyve tüketin.
    * Haftada 1500 kilo kalori harcayacak şekilde fiziksel aktivite yapmayı ihmal etmeyin.
    * Sebze ve meyve suyu karışımlarından yararlanın. Bu karışımlarda havuç, şalgam – pancar, elma, papaya, kavun ve kivi olmasına özen gösterin.
    * Detoks süresince günde 2 fincan kadar rezene veya karahindiba çayı için.
    * Gece yatarken 1 fincan ılık suya veya süte 1 çay kaşığı taze bal ilave edip yavaş yavaş yudumlayın.
    * Hayvansal protein ihtiyacınızı balık ve doğada yetişmiş hayvanlardan sağlamaya çalışın.
    * Düzenli ve dönüşümlü olarak sıcak ve soğuk duş alın.
    * Olumlu olun. Sizi güldürecek veya gülümsetecek ortamlarda, sevdiklerinizle birlikte olmaya özen gösterin.
    * Kendinize dinlenmek için zaman ayırın.
    * Dostlarınızı ve büyüklerinizi ziyaret edin. Eşiniz ve çocuklarınızla daha fazla zaman geçirin.
    * Eğlenmeyi ihmal etmeyin.
     

Sayfayı Paylaş