1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Dik Omuzlara Sahip Olun

Konusu 'Bakım & Makyaj & Güzellik' forumundadır ve Paradoks ~ tarafından 19 Aralık 2012 başlatılmıştır.

  1. Paradoks ~

    Paradoks ~ ... Elif ...

    Katılım:
    6 Eylül 2011
    Mesajlar:
    4.006
    Beğenileri:
    71
    Ödül Puanları:
    2.980
    Meslek:
    Yazılım mühendisi
    Yer:
    Konya
    Banka:
    114 ÇTL
    Serbest ve yumuşak omuzlara sahip olmak, güzel bir görüntünün yanı sıra sağlık için de önemlidir. Hayatınızdaki gerilimler büyük ölçüde omuzlarınıza yüklenir, bu ise sert ve katı omuzların oluşmasını neden olur.

    [​IMG]

    Gün içerisinde fazla yol yürümek, yüksek topuklu ayakkabı ile uzun süre ayakta kalmak, ağır okul ve kol çantaları kullanmak omuzlarınızda deformasyona ve ağrıya neden olur. Devam eden ağrılara gerekli önlem alınmazsa, kronikleşip sağlık sorunlarına neden olabilir.
    Bu ağrıların kalıcı olmamasını istiyorsanız, ağrıyan boyun ve omuz bölgelerine banyoda sıcak su tatbik etmeli, bunun yanı sıra bazı masaj hareketleri yapmalısınız.


    [​IMG]

    Ayrıca gece yatarken kullandığınız yastığınızın çok sert ve yüksek olmamasına özen gösterin. Gece boyunca yüksek yastıkta uyuduğunuzda, boyun ve omuzlarınızda ciddi tutulmalar meydana gelebilir.
    Omuzlarınızdaki ağrıları giderecek, daha dik omuzlara sahip olmanızı sağlayacak egzersizlerinden bazılarını cerezforum.com sizin için yazdı
    Ellerinizi arkaya götürüp boynun arkasını ağır ağır ovuşturun, omuzları serbest bırakarak parmak uçlarıyla boyundan başlayıp başa doğru küçük dairesel hareketler uygulayın. Ellerinizi omurlar üzerinde kayar gibi hareket ettirin.
    Çenenizin altına mandalina büyüklüğünde bir top yerleştirin ve topu düşürmeden, başınızı sağa sola döndürün.
    Topuklarınızın üstüne oturup, öne doğru eğilin ve başınızı serbest bırakın. Sonra dirseklerinizi yere dayayarak boynunuzu, parmaklarınız ve avuç içlerinizle çimdikleyin. Bu küçük, tatlı çimdiklemeler adalelerinizi rahatlatacaktır.
    Omuzlarınızı rahatlatmak için; sabah kalktığınızda, önce önden arkaya sonrada arkadan öne doğru hareket ettirin. Gevşemenize ve rahatlamanıza yardımcı olacaktır.


     

Sayfayı Paylaş