1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Diyetle İlgili 7 Efsane

Konusu 'Diyet / Mutfak' forumundadır ve Suskun tarafından 16 Nisan 2011 başlatılmıştır.

  1. Suskun

    Suskun V.I.P V.I.P

    Katılım:
    16 Mart 2009
    Mesajlar:
    23.242
    Beğenileri:
    276
    Ödül Puanları:
    6.230
    Yer:
    Türkiye
    Banka:
    2.052 ÇTL
    Diyetle İlgili 7 Efsane

    1.Bazı gıdalar yağ yakmaya ve kilo vermenize yardımcı olabilir.
    Greyfurt, kereviz, lahana çorbası. Bu gıdaların 0 kalori içerdiği ve yağ yakıcı gıdalar olduğu söylenmektedir. Gerçekte böyle bir şey yoktur. Düşük kalorili, yüksek kalorili gıdaları düşünmek yerine her gün düzenli egzersiz kilo kaybını sağlar. Greyfurt ve diğer besinler yine sağlıklıdır fakat yağ yakımına yardımcı olmaz.

    2.Öğün atlamak kilo vermenin iyi bir yoludur.
    Öğün atlamak kesinlikle diyet çin tehlikelidir. Sürekli kereviz yiyip de öğün atlarsanız aksine kilo alırsınız. Yağsız kas kaybı metabolizmayı yavaşlatarak kilo aldırır.

    3.Yağ kötüdür ve diyetten çıkarılmalıdır.
    düşük besin değerini içeren yağlar da dahil aksine yüksek kalori içerir. Yağı azaltılan gıdalarda ekstra şeker kullanılır.

    4.Sihirli haplar zayıflatır.
    endokrin bozukluğuna yol açabilen bu haplar aksine kilo aldırır ayrıca kalp ve hipertansiyon sorunlarına yol açar.

    5.Bol bol su içmek zayıflatır.
    bir ton su içmek ağırlık kaybına neden olmaz. Su sağlıklı bir besindir fakat yağ yakımıyla ilgisi yoktur.

    6.Acısız egzersiz etkili değildir.
    aralıklı setler halinde ve yoğunluğu az yapılan sporlar daha fazla kalori yakımını sağlar. Asla kas ve doku zedeleyici hızlı ve sert hareketler daha fazla yağ yakmaz. Yavaş ve istikrarlı spor yapın.

    7.Akşam 8’den sonra yemek yemek kilo aldırır.
    zamana değil ne yediğinize bağlıdır. Gece boyunca yakmak için herhangi bir şey yapılmaz ve genelde uyunur. Kolay yakılan sindirilen bir şey yemek uygundur. Yatmadan 2 saat önce son yemeğinizi yiyin.
     

Sayfayı Paylaş