1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz
Notu Gizle
Yaklaşık 6 ay içinde forumda köklü değişimlerin olacağı bir sürümle karşınızda olacağız. Sistemi test etmek için aşağıdaki adresi kullanabilirsiniz.

http://www.degisim-sanat.com/_xf2/
Notu Gizle
Merhaba Ziyaretçi.

"KIRMIZI" konulu resimler için anketimiz açıldı. İlgili konuya BURADAN ulaşabilirsiniz.

Sizi de ankete katılmaya davet ediyoruz...

Diz Egzersizleri

Konusu 'Genel Sağlık Bilgileri' forumundadır ve Çağlayağmur tarafından 28 Mart 2013 başlatılmıştır.

  1. Çağlayağmur
    Hoşgörülü

    Çağlayağmur ... Süper Moderatör

    Katılım:
    15 Aralık 2010
    Mesajlar:
    15.156
    Beğenileri:
    4.530
    Ödül Puanları:
    11.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    Ankara
    Banka:
    1.280 ÇTL
    Yerde veya kanepede uzun oturma pozisyonunda dizinizin altına havlu gibi bir cismi rulo şeklinde yerleştirin.Ellerinizden yardım almadan ruloyu ezecek şekilde dizinizi aşağı doğru bastırın.5’e kadar sayın ve gevşeyin.

    [​IMG]

    Yerde veya kanepede sırtüstü yatar pozisyonda, dizinizi bükmeden bacağınızı yaklaşık 45 derece kadar yukarı kaldırın.5’e kadar sayın ve gevşeyin.İlerleyen zamanlarda egzersizin etkinliğini artırmak için,egzersizi ayak bileğinize bağlayacağınız kum torbaları ile yapın.


    [​IMG]


    Sandalyede oturur pozisyonda, kontrollü bir şekilde dizinizi düzeltin, 5’e kadar sayın ve yine kontrollü bir şekilde bükerek yere bırakın.İlerleyen zamanlarda egzersizin etkinliğini artırmak için,egzersizi ayak bileğinize bağlayacağınız kum torbaları ile yapın.

    [​IMG]

    Yüzüstü yatar pozisyonda, kontrollü bir şekilde dizinizi çekerek bükün, 5’e kadar sayın ve yine kontrollü bir şekilde düzelterek yere bırakın.İlerleyen zamanlarda egzersizin etkinliğini artırmak için,egzersizi ayak bileğinize bağlayacağınız kum torbaları ile yapın.

    [​IMG]


    Ayaklarınızı omuz hizasında birbirine paralel bakacak şekilde açın, sırtınızı bir duvara yaslayarak yavaşça çömelin. Dizleriniz en fazla 90 derece büküldükten sonra, 5’e kadar sayın ve kendinizi yukarı doğru itin.

    Yukarıdaki egzersizlerin 10 ar tekrarlı sabah ve akşam olmak üzere günde 2 defa yapılması önerilir.

    [​IMG]
     
Benzer Konular
  1. Çağlayağmur
    Mesaj:
    0
    Görüntüleme:
    423
  2. Çağlayağmur
    Mesaj:
    0
    Görüntüleme:
    525
  3. Çağlayağmur
    Mesaj:
    3
    Görüntüleme:
    422
  4. ZeyNoO

    Vokal Egzersizleri

    ZeyNoO, 13 Aralık 2012, Paylaşıldığı Yer: Müzik
    Mesaj:
    0
    Görüntüleme:
    623
  5. Çağlayağmur
    Mesaj:
    6
    Görüntüleme:
    978
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş