1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Dün geceyi unutalım :)

Konusu 'Karikatürler' forumundadır ve BeReNN tarafından 2 Haziran 2011 başlatılmıştır.

  1. BeReNN
    Uykumvar

    BeReNN Özel Üye Özel üye

    Katılım:
    30 Nisan 2011
    Mesajlar:
    8.943
    Beğenileri:
    329
    Ödül Puanları:
    5.330
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Muhasebe
    Yer:
    Istanbul, Turkey
    Banka:
    678 ÇTL
    Dün geceyi unutalım ikimizde sarhoştuk :D

    [​IMG]
     
  2. ZeyNoO
    Melek

    ZeyNoO ٠•●♥ KuŞ YüreKLi ♥●•٠ AdminE

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    58.602
    Beğenileri:
    5.908
    Ödül Puanları:
    12.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Muhasebe
    Banka:
    3.656 ÇTL
    hehehehehe güzelmiş :D
    Erkekler hep böyle bugün seviyorum yarın sevmiyorum :D
    Bi gün evleniyorlar ikinci gün unutuyorlar :P
     
  3. BeReNN
    Uykumvar

    BeReNN Özel Üye Özel üye

    Katılım:
    30 Nisan 2011
    Mesajlar:
    8.943
    Beğenileri:
    329
    Ödül Puanları:
    5.330
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Muhasebe
    Yer:
    Istanbul, Turkey
    Banka:
    678 ÇTL
    yanlız bu aynı gecenin sabahında bu kadarına pes diyorum ben:D
     
  4. YoRuMSuZ
    Avare

    YoRuMSuZ Biz işimize bakalım!

    Katılım:
    7 Haziran 2006
    Mesajlar:
    24.682
    Beğenileri:
    7.730
    Ödül Puanları:
    11.330
    Cinsiyet:
    Bay
    Banka:
    9.284 ÇTL
    İçirip bir gece geçirenleri duymuştum ama evlenenler de oluyomuş demek ki :D Kurban yine bir erkek :D
     
  5. BeReNN
    Uykumvar

    BeReNN Özel Üye Özel üye

    Katılım:
    30 Nisan 2011
    Mesajlar:
    8.943
    Beğenileri:
    329
    Ödül Puanları:
    5.330
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Muhasebe
    Yer:
    Istanbul, Turkey
    Banka:
    678 ÇTL
    yani şimdi erkekmi kurban oldu bence kurban kadın öyle bi erkekle uyandığı için tek uyansa daha iyi:D
     
  6. Mavi Gül
    Avare

    Mavi Gül ѕση_¢ıqℓıк Özel üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    4.646
    Beğenileri:
    377
    Ödül Puanları:
    3.730
    Yer:
    Misafir Sevmez
    Banka:
    694 ÇTL
    haha süperdi :D
     
  7. YoRuMSuZ
    Avare

    YoRuMSuZ Biz işimize bakalım!

    Katılım:
    7 Haziran 2006
    Mesajlar:
    24.682
    Beğenileri:
    7.730
    Ödül Puanları:
    11.330
    Cinsiyet:
    Bay
    Banka:
    9.284 ÇTL
    Kurbanın kim olduğu açık değil mi? Tartışma götürmez bu konu :D
     
  8. ZeyNoO
    Melek

    ZeyNoO ٠•●♥ KuŞ YüreKLi ♥●•٠ AdminE

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    58.602
    Beğenileri:
    5.908
    Ödül Puanları:
    12.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Muhasebe
    Banka:
    3.656 ÇTL
    Apaçık ortada bi kere :)
    Duygularıyla oynanan yine bi bayan efenim :D
    Utanmadan bide hatırlamıyor evlendiğini :)

    Şimdi o adam boşansa ortada kalan erkek mi kadın mı sorarım :D
    Bi gecelik evliliğin kurbanı olan kadın orda :P
    Erkek herzaman yoluna devam edebiliyor :)
     
  9. cemree
    Eğlenceli

    cemree =)=) V.I.P

    Katılım:
    16 Şubat 2011
    Mesajlar:
    12.001
    Beğenileri:
    3.741
    Ödül Puanları:
    11.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    Ankara
    Banka:
    1.216 ÇTL
    aynı fikirdeyim erkek boşandıgı zaman gelir gecer dul falan denmez ama kadın ölemıı dul denır iyi halt ettin denir bide üstüne azarlanır valla bu konuda çok hassasım basmayın damarıma :P :D:D kadın magdurr :D
     
Benzer Konular
  1. Melek

    Geceyi Seviyorum

    Melek, 9 Haziran 2006, Paylaşıldığı Yer: Şiir
    Mesaj:
    3
    Görüntüleme:
    546
  2. sorumsuz
    Mesaj:
    0
    Görüntüleme:
    396
  3. ...SAKLI CeNNeT__
    Mesaj:
    0
    Görüntüleme:
    317
  4. MustafaCİLASUN
    Mesaj:
    0
    Görüntüleme:
    194
  5. MustafaCİLASUN
    Mesaj:
    0
    Görüntüleme:
    212
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş