1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Dünya Devi Olmaya Hazırlanıyoruz

Konusu 'Fenerbahçe' forumundadır ve Mc_ÖRGE tarafından 16 Eylül 2009 başlatılmıştır.

  1. Mc_ÖRGE

    Mc_ÖRGE HalaMadrid

    Katılım:
    15 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.648
    Beğenileri:
    83
    Ödül Puanları:
    1.330
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Kaptan
    Yer:
    İzmir
    Banka:
    714 ÇTL
    Fenerium, Barcelona ve Manchester United modeliyle büyüyecek.

    Fenerium markasıyla spor ürünleri pazarında rakiplerinin toplamından fazla ciro yaparak arayı açan Fenerbahçe, bu alanda dünya devi olmaya hazırlanıyor. Kulübün Fenerium’dan sorumlu yöneticisi Abdullah Kiğılı, iki kulübün konseptlerini ve ürünlerini incelediklerini söyledi

    KİĞILI, “Önümüzdeki yıl onların tasarımcılarıyla çalışabiliriz” dedi. Abdullah Kiğılı, bu yıl 250 bin adetle forma satış rekoru kıracaklarını kaydederek 2 yıl içinde Fenerium’u halka açacaklarını da açıkladı

    Fenerbahçe Spor Kulübü, Fenerium markasıyla spor ürünleri pazarında rakiplerinin toplamından daha fazla ciro yaparak arayı açarken şimdi dünya devi kulüplerle rekabete hazırlanıyor. Aziz Yıldırım’ın yeniden Başkan seçildiği son seçimlerin ardından yönetime giren Abdullah Kiğılı, dünyanın en çok satış yapan iki kulübü olan İngiliz Manchester United ve İspanyol Barcelona’yı ciddi olarak incelemeye aldıklarını belirterek, “Bu iki kulübün mağaza konseptlerini, ürünlerini, pazarlama yöntemlerini inceliyoruz. Dünyada en çok ürünü bu iki kulüp satıyor. Önümüzdeki yıl onların tasarımcılarıyla çalışabiliriz” dedi.

    Halka arz edeceğiz

    Görev sürelerinin 3 yıl olduğunu hatırlatan Kiğılı, iki yıla kalmadan Fenerium’u halka açacaklarını vurguladı. Fenerium’da 1 Temmuz’da görevi devraldıklarını, Lacoste’un 15 yıllık Perakende Grup Başkanı Aydın Kirman’ı Genel Koordinatör olarak transfer ettiklerini ve yeni projeler üzerinde çalışmaya başladıklarını kaydeden Kiğılı, ürünlerin kalitesini artıracaklarını, herkesin cebine uygun fiyatlar belirleyeceklerini ve maç dışında da giyim ürünleri satacaklarını vurguladı. Pazartesi’den Cuma’ya giyilecek iş kıyafetleri ile maç dışı haftasonu kıyafetlerini yakında Fenerbahçeli taraftarların beğenisine sunacaklarını anlatan Kiğılı, “Gri pantolon, lacivert blazer ceket, beyaz veya mavi gömlek, kravat gibi ürünlerimiz olacak. Dışardan ‘Fenerbahçe’ diye bağırmayacak ama hepsinin cebinde, içinde Fenerbahçe renkleri ve etiketi olacak. Amacımız taraftarlarımızın tüm ihtiyaçlarını Fenerium’dan almalarını sağlamak” diye konuştu.

    AVM’lerle pazarlıktayız

    Şu anda 65 Fenerium mağazası olduğunu, bunun 24’ünün kulüp tarafından açıldığına değinen Kiğılı, 41 bayiyle sözleşmelerini gözden geçireceklerini açıkladı. Kiğılı, şöyle devam etti: “Sistemli çalışmayan bayileri kapatacağız. 24 mağazamızdan kirası pahalı, konumu yanlış mağazaları kapatacağız. AVM’lerle şu anda pazarlık yapıyoruz. Kiraları düşürteceğiz. Düşürmeyen yerlerden çıkacağız. İki yılda mağaza sayısını 100’e çıkaracağız. Çoğunu da biz açıp merkezden yöneteceğiz. Taraftarların da lisanlı ürünleri alarak bu projelerimize katkıda bulunmaya devam etmelerini istiyoruz.

    40 bin tane tükendi tüm üretim antrasit formaya kaydırıldı

    ABDULLAH Kiğılı şu anda en çok yeni sezon formalarından antrasit formanın satıldığını söyledi. Kiğılı, “Yaklaşık 40 bin adet antrasit forma hazırlanmıştı. Bir ayda hepsi satıldı. Şu anda tüm imalatı bu formaya yönelttik. Sezon sonuna kadar bu formadan 100 bin adet satacağımızı düşünüyoruz“ dedi.

    Abdullah Kiğılı, kuruluş forması sarı-beyaz forma ve çubuklu formadan oluşan diğer forma satışlarıyla birlikte bu yıl 250 bin forma satmayı planladıklarını anlattı. Bu rakama ulaşmaları halinde kırılması zor bir rekora imza atacaklarını ifade eden Abdullah Kiğılı, sözlerini şöyle sürdürdü: “250 bin adetlik satışa ulaşacağımıza inanıyoruz ve hedeflerimizi bu yönde koyduk. Taraftarlarımızın da lisanlı ürünleri tercih etmesiyle ulaşacağımız bu rakam 100. yılın satışından bile fazla olacak.”

    Cironun üçte biri Kadıköy’de yapılıyor

    - Fenerium’da 2000 yılında 750 olan ürün çeşidi bugün 5 bini buldu.

    - Aynı yıl 120 metrekare mağaza alanı bugün 7 binin üzerine çıktı.

    - Mağaza sayısı 3’ten 65’e yükseldi.

    - 65 mağazanın 24’ü bizzat kulüp tarafından açıldı. Hedef 2 yıl içinde mağaza sayısını 100’e çıkarmak.

    - Geçen yıl 41 milyon doların üzerinde olan ciro bu yıl 50 milyon dolar sınırını zorlayacak.

    - En fazla satış Şükrü Saracoğlu Stadyumu’nun altındaki iki Fenerium’da yapılıyor. Cironun yüzde 30’u bu iki mağazadan geliyor. Cevahir ve Ankmall’daki Fenerium mağazaları satışın fazla olduğu diğer iki mağaza.

    [Linkleri görebilmek için ÜYE olmalısınız!..]

    Yakışır Fenerbahçeme.
     

Sayfayı Paylaş