Ek İş

Mavi Gül

ѕση_¢ıqℓıк
Özel üye
Katılım
3 Mys 2009
Mesajlar
4,873
Beğeniler
376
Yaş
33
Şehir
Misafir Sevmez
#1
İnternette öyle canım sıkılıyordu ek iş ilanlarına göz gezdiriyim dedim. İlginç bir ilan gördüm, ilan bir kitap satışı ile ilgili sırf merak ettim diye mail çektim. Ayrıntılı bilgi için çok komik geldi. 35ytl karşılığında 7 cilt kitap alıyomuşuz, sonra bunları internetten arkadaşlarımıza satıyomuşuz. Kitabın içeriğini sordum sadece satışın nasıl yapılacağı üzerineymiş. Yani ben müşterilere satışın nasıl yapılacağını anlatan bir kitap satıcam, ondan da para kazanıcam. Anlayan varsa anlatsın şu ilanı. Ortada satılan bişi yok ama bu işte varmış
 

zevzek

zevzek®
Özel üye
Katılım
21 Ags 2009
Mesajlar
595
Beğeniler
10
Yaş
103
Şehir
istanbul
#2
kimse kimseye kolay para kazandırma hevesalisi değildir sanırımda sanki bana şoyle gibi bişi geldi sen bu 7 cilti alıp sonra ciltleri tek tek 35 e satıcaksın gibi geldi.. ortada satılan bişi var hayal :)
 

Mavi Gül

ѕση_¢ıqℓıк
Özel üye
Katılım
3 Mys 2009
Mesajlar
4,873
Beğeniler
376
Yaş
33
Şehir
Misafir Sevmez
#3
yok kitabın içeriği kitabı satış teknikleriymiş ve kitabı aynı fiyata satıyorsun prim alıyorsun
 

zevzek

zevzek®
Özel üye
Katılım
21 Ags 2009
Mesajlar
595
Beğeniler
10
Yaş
103
Şehir
istanbul
#4
çevrene güveniyorsan temizlik malzemeleri vardi ismini unuttum ondan sat daha karlı yada kozmatik ürünleri avon mu neydi..
 

Mavi Gül

ѕση_¢ıqℓıк
Özel üye
Katılım
3 Mys 2009
Mesajlar
4,873
Beğeniler
376
Yaş
33
Şehir
Misafir Sevmez
#5
dolandırıcı işi ya ben ek iş yapamam anlamam :P sadece can sıkıntısından bi ara göz gezdirmiştim saçma geldi :D
 

zevzek

zevzek®
Özel üye
Katılım
21 Ags 2009
Mesajlar
595
Beğeniler
10
Yaş
103
Şehir
istanbul
#6
demin röportajını okudumda buradan aklıma geldi zaten bi iş yapmıyomuşunki ek iş ne oluyo :v :v

hoş bi röportaj olmuş bu arada...
 

YoRuMSuZ

Biz işimize bakalım...
Katılım
7 Hzr 2006
Mesajlar
37,464
Beğeniler
8,983
Takım
GALATASARAY
#10
Alırsan ben bir tanesine talibim kitapların :D
 

Benzer konular

Top