1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

En Çok Yağ Yakan Besinler

Konusu 'Genel Sağlık Bilgileri' forumundadır ve ~meLek~ tarafından 12 Ocak 2014 başlatılmıştır.

  1. ~meLek~
    Cadı

    ~meLek~ GalataSaray'ım

    Katılım:
    15 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    3.052
    Beğenileri:
    188
    Ödül Puanları:
    3.330
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Öğrenci (:
    Yer:
    Napcan geLcenmi ki?
    Banka:
    109 ÇTL
    Biber: İçindeki kapsaisin maddesi vücudun savunma mekanizmasını devreye sokar. Endorfin hormonu salgılıyor bu da mutluluk hissi uyandırıyor.

    Kepekli tahıllar: Müthiş bir lif kaynağı olduğu için; orta düzeyde insülin tutarak iştahı bastırır vücudun yağ depolamasını engeller.

    Yeşil çay: İçerdiği epigallocatechin (KMPS) beyin ve sinir sistemi için güçlü bir uyarıcıdır ve daha fazla kalori yakmaya yardımcı olur.Siyah çaydan 10 kat daha fazla KMPS içerir.

    Kırmızı çay: Zayıflamak isteyenler için yeşil çaydan sonra ikinci sırada.

    Ananas: Sindirimi kolaylaştırır. Tercihen taze ve ince kıyılmış olarak yiyin.

    Bakliyat: Yorgunluğa karşı mücadele edenler için mükemmel yiyeceklerdir. Bitkisel proteinbakımından zengindir. Pişirmeden bir gece önce ıslatın.

    Ton balığı: İçerdiği Omega-3 "açlık hormonu" veya leptin seviyesinin azaltılmasına yardımcı olur.

    Tavuk: Sindirilirken tüm diğer yağsız etlerden çok daha fazla kalori harcatır.

    Tarçın: İçerdiği şeker tatlılara isteği azaltır. Sindirime yardımcıdır.

    Kahve: Kafein kalp atışınızı hızlandırır ve daha fazla kalori yakmanıza yardımcı olur.
     

Sayfayı Paylaş