1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz
Notu Gizle
Yaklaşık 6 ay içinde forumda köklü değişimlerin olacağı bir sürümle karşınızda olacağız. Sistemi test etmek için aşağıdaki adresi kullanabilirsiniz.

http://www.degisim-sanat.com/_xf2/
Notu Gizle
Merhaba Ziyaretçi.

"KIRMIZI" konulu resimler için anketimiz açıldı. İlgili konuya BURADAN ulaşabilirsiniz.

Sizi de ankete katılmaya davet ediyoruz...

En Çok Yağ Yakan Besinler

Konusu 'Genel Sağlık Bilgileri' forumundadır ve ~meLek~ tarafından 12 Ocak 2014 başlatılmıştır.

  1. ~meLek~
    Cadı

    ~meLek~ GalataSaray'ım

    Katılım:
    15 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    3.052
    Beğenileri:
    188
    Ödül Puanları:
    3.330
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Öğrenci (:
    Yer:
    Napcan geLcenmi ki?
    Banka:
    129 ÇTL
    Biber: İçindeki kapsaisin maddesi vücudun savunma mekanizmasını devreye sokar. Endorfin hormonu salgılıyor bu da mutluluk hissi uyandırıyor.

    Kepekli tahıllar: Müthiş bir lif kaynağı olduğu için; orta düzeyde insülin tutarak iştahı bastırır vücudun yağ depolamasını engeller.

    Yeşil çay: İçerdiği epigallocatechin (KMPS) beyin ve sinir sistemi için güçlü bir uyarıcıdır ve daha fazla kalori yakmaya yardımcı olur.Siyah çaydan 10 kat daha fazla KMPS içerir.

    Kırmızı çay: Zayıflamak isteyenler için yeşil çaydan sonra ikinci sırada.

    Ananas: Sindirimi kolaylaştırır. Tercihen taze ve ince kıyılmış olarak yiyin.

    Bakliyat: Yorgunluğa karşı mücadele edenler için mükemmel yiyeceklerdir. Bitkisel proteinbakımından zengindir. Pişirmeden bir gece önce ıslatın.

    Ton balığı: İçerdiği Omega-3 "açlık hormonu" veya leptin seviyesinin azaltılmasına yardımcı olur.

    Tavuk: Sindirilirken tüm diğer yağsız etlerden çok daha fazla kalori harcatır.

    Tarçın: İçerdiği şeker tatlılara isteği azaltır. Sindirime yardımcıdır.

    Kahve: Kafein kalp atışınızı hızlandırır ve daha fazla kalori yakmanıza yardımcı olur.
     
Benzer Konular
  1. Suskun
    Mesaj:
    1
    Görüntüleme:
    1.626
  2. Mavi Gül
    Mesaj:
    0
    Görüntüleme:
    665
  3. Suskun
    Mesaj:
    1
    Görüntüleme:
    812
  4. Suskun
    Mesaj:
    4
    Görüntüleme:
    1.339
  5. ~meLek~
    Mesaj:
    0
    Görüntüleme:
    400
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş