1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

En İlginç Cinsellik Araştırması

Konusu 'Makaleler, Araştırma Yazıları' forumundadır ve kelebek tarafından 29 Ekim 2008 başlatılmıştır.

  1. kelebek

    kelebek -ütopik- V.I.P

    Katılım:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    8.680
    Beğenileri:
    132
    Ödül Puanları:
    4.730
    Banka:
    573 ÇTL
    Cinsel içerikli görüntüler erkekleri nasıl etkiliyor ?

    Erkek beyninin cinsel içerikli görüntüler karşısında afalladığı ortaya çıktı. Belçikalı araştırmacılar tarafından müşteri davranışları üzerinde yapılan araştırmaya 358 erkek katıldı. Araştırmada cinsellik içerikli görüntüleri izleyen erkekler daha aceleci ve düşüncesizce karar verdi.

    Bilim adamları, karar verme sırasında beynin 'aktif' ve 'ihtiyatlı' iki farklı işlevinin rol oynadığını, bu yüzden de erkeklerin düşüncesiz ve aceleci hareketlerde bulunmasına neden olan 'aktif sistem'i tetiklediğini belirtti. Araştırmada bir grup erkeğe bikini giymiş kadın fotoğrafları diğer gruba doğa manzarası gösterildi. Bir başka testte ise tam tersi gerçekleştirildi ve bir bölüm doğa manzarası izlerken, diğer grup bikinili kızların görüntüleriyle baş başa bırakıldı. Deneklere deneylerden sonra para verileceği, eğer isterlerse bu paranın miktarını pazarlıkla artırabilecekleri söylendi.

    OTOMOBİL VE GÜZEL KIZLAR

    Deneyler bittiğinde cinsel görüntüleri izleyen deneklerin daha fazlası için beklemeyip parayı hemen kabul ettikleri ortaya çıktı. Doğa manzarasını izleyenlerse daha fazlası için pazarlık yaptı. Deneyleri uygulayan bilim adamı Bram van der Bergh, şunları söyledi:

    “Araştırmalarımızda erkeklerin çabuk gelen ödülleri almaya daha yatkın olduğunu gözlemledik. Yani erkekler başka zamanlarda satın almayacakları şeylere, belli koşullarda para harcayabiliyor. Erkekler, cinsel imgelere maruz kaldıklarında düşünmeden hareket edebiliyor. Ateşli anlarda bile beynimizin bir bölümü bize tehlike uyarısında bulunabilir ama ‘ihtiyatlı sistem’in, ‘aktif sistem’ tarafından önceden bastırılması da olası elbette. İnsanlar bu iki sistem arasında bir tür pazarlık yapıyorlar. Otomobil fuarlarında neden her zaman güzel mankenlerin, çok pahalı arabaların önünde yer aldığının artık bilimsel açıklaması var."
     

Sayfayı Paylaş