En iyi 2. el bayan araba modelleri nedir?

RUZG4R

ÖylesinE ♔
Özel üye
Katılım
8 Ekm 2011
Mesajlar
10,020
Beğeniler
3,354
#1
Bayanlar için en uygun araba modelleri

Bayanların rahat kullanabileceği en iyi araba modelleri konusunda fikri olan varsa alabilirim :)
 

YoRuMSuZ

Biz işimize bakalım...
Katılım
7 Hzr 2006
Mesajlar
37,484
Beğeniler
9,020
Takım
GALATASARAY
#3
Biliyosun ben de arıyorum.

Şu an üzerinde durduğum otomatik vites modeller.

Corsa, Fiesta, Clio, Micra (az önce fikrim değişti)

Eh bulamazsak artık yıl sonunda sıfır arabaların 2013 modellerinden uygun kampanyalara bakıcam :)
 

RUZG4R

ÖylesinE ♔
Özel üye
Katılım
8 Ekm 2011
Mesajlar
10,020
Beğeniler
3,354
#6
Biliyosun ben de arıyorum.

Şu an üzerinde durduğum otomatik vites modeller.

Corsa, Fiesta, Clio, Micra (az önce fikrim değişti)

Eh bulamazsak artık yıl sonunda sıfır arabaların 2013 modellerinden uygun kampanyalara bakıcam :)

Abi acemi o kadar modelli arabaya sıcak bakamıyorum ben :) sen çok cesursun :P
 

YoRuMSuZ

Biz işimize bakalım...
Katılım
7 Hzr 2006
Mesajlar
37,484
Beğeniler
9,020
Takım
GALATASARAY
#8
Bulabilirsem ben de alıcam :) Birkaç araba sorgulattım daha 5 yaşında araba 8. sahibinde, yok pert kaydı, yok arada trafikten çekilip tekrar girmiş :)

Ben mecbureyetten sıfır düşünmek zoruna kaldım :)

Ha bir de rengi kırmızı olacak :D
 

YoRuMSuZ

Biz işimize bakalım...
Katılım
7 Hzr 2006
Mesajlar
37,484
Beğeniler
9,020
Takım
GALATASARAY
#9

_nehir_

Schrödinger'in Kedisi ♕
Özel üye
Katılım
8 Arl 2012
Mesajlar
6,751
Beğeniler
4,719
#10
Allahımmm sana geliyorummm :D küçüçük birşey zaten kaç para edecek değilmi adı üstünde mini :P

@YoRuMSuZ Abiiiiii :D
Ben de devasa bişey değilim zaten yeter bana :D Motoru falan iyiymiş onun göründüğü gibi değilmiş :P Tarzı var bi kere :D
 
Düzenleyen yönetici:

Benzer konular

Top