1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Erkekler İçin Harika 6 Yiyecek

Konusu 'Kadın - Erkek Sağlığı' forumundadır ve KıRMıZı tarafından 25 Haziran 2008 başlatılmıştır.

  1. KıRMıZı
    Aşık

    KıRMıZı TeK BaşıNa CUMHURİYET V.I.P

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    27.187
    Beğenileri:
    4.785
    Ödül Puanları:
    11.580
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Karmaşıkkk
    Yer:
    TÜRKİYE
    Banka:
    387 ÇTL
    Yiyecekler düşüncelerinizi, motivasyonunuzu, hafızanızı, kaslarınızı ve daha birçok şeyi geliştirmenizi sağlar. Bunları vitamin ya da diğer destekleyici maddeler almadan da yapabilirsiniz. Bunun için yaşınızla ilişkili size en çok yararlı yiyecekleri tüketmeniz yeterli..

    Kalbiniz için sardalya yiyin
    Sardalya kalbiniz koruyan Omega-3 kaynağıdır. Ekonomik, protein deposu ve düşük yağlı yiyecek sardalyanın konservelerini de tercih edebilirsiniz. Tuzsuz olanları tercih edin ve kemiklerinizi korumak için önerilen düzeyde kalsiyum alın. Sardalya ile harika salatalarda hazırlayıp yiyebilirsiniz.

    Kuruyemişler prostat sağlığını korur
    Selenyum kaynağı kuru yemişler erkeklerde prostat kanseri oluşumunu önler. Selenyum günde 400 mg'dan fazla alınırsa toksik etki gösterebilir. Doğru miktarda karışık kuruyemişler tüketerek sağlığınızı koruyabilirsiniz.

    Seks için susam
    Susamlar seks ilaçları gibi çok pahalı değil, güvenlidir ve reçete edilmesine gerek yoktur. Susam aminoasit bakımından zengindir, kan akışını hızlandırır. Salatalarınıza ve yiyeceklerinize susam ekleyebilirsiniz.

    Hafıza için blueberry
    Şu günlerde blueberry (maviyemiş)'in yararları saymakla bitmez. Rengindeki gizli güç ne? Koyu mavi yemişler hafızanızı negatif etkilerden koruyan "flavonoids" içerir. Beyin hücrelerini güçlendirir. Taze olanlarını tüketin ve tatlandırılmamış olarak tüketin. Kaymaksız yoğurt ve mısır gevreği ekleyerek de yiyebilirsiniz.

    Enerji için mercimek
    Lif ve protein bakımından zengin yiyecek mercimek, enerji kaynağıdır. Mercimek iyi bir B vitamini, hücrelere oksijen taşınmasın yardımcı olan demir kaynağıdır. Çorba ve yemek olarak tüketebilirsiniz.

    Edamame (Çin ve Japon Soyası) ya da yulaf yiyerek iyi hissedin
    Yedikleriniz ruhunuzu ve beyin kimyasallarınızı etkiler. Bu nedenle ne yediğinize dikkat etmelisiniz. Lif bakımından zengin karbonhidratlar yulaf ya da edamame kan şekerinizi dengede tutarak iyi hissetmenizi sağlar. Edamame aynı zamanda protein, sabit kan şekeri ve omega-3 asitleri içerir. Edamame yemeklerini Japon yemeği yapan restoranlarda bulabilirsiniz. Çok tuzlu olmamasına özen gösterin. Süper marketlerde bulabilirseniz eve götürüp haşlayarak yiyin.
     

Sayfayı Paylaş