1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Esra Erol'la İzdivaç

Konusu 'Sinema, Televizyon Dünyası' forumundadır ve kelebek tarafından 18 Haziran 2008 başlatılmıştır.

  1. kelebek

    kelebek -ütopik- V.I.P

    Katılım:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    8.680
    Beğenileri:
    132
    Ödül Puanları:
    4.730
    Banka:
    573 ÇTL
    [​IMG]

    Valla aşırı komedi bir evlilik programı, sunucu kıpır kıpır ve yurdum insanı hakikaten komik :D Gülmek isteyenler için birebir, tabi bir de evlenmek isteyenlere :D Hafta içi hergün 15.30'da star tv'de. Ben denk geldikçe izliyorum ve güzel gülüyorum :)
     
  2. kelebek

    kelebek -ütopik- V.I.P

    Katılım:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    8.680
    Beğenileri:
    132
    Ödül Puanları:
    4.730
    Banka:
    573 ÇTL
    deia aç tv'yi birazdan başlıcak ben izlicem :D
     
  3. eFSaNe_KaRTaL

    eFSaNe_KaRTaL | çArŞı | Özel üye

    Katılım:
    12 Şubat 2008
    Mesajlar:
    5.040
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    4.480
    Yer:
    Yaşanıp da bitenden daha acıdır yaşanmadan bitenle
    Banka:
    44 ÇTL
    ehhuehuheu...Bu kız FLash Tv deydi Sanırsam..Gerçekten Komik ama..:D
     
  4. kelebek

    kelebek -ütopik- V.I.P

    Katılım:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    8.680
    Beğenileri:
    132
    Ödül Puanları:
    4.730
    Banka:
    573 ÇTL
    öyleymiş ben de demin öğrendim, kız sevimli şeker bişi hoşuma gidiyo zıp zıp hop hop afacan bişi :D
     
  5. Misafir Üye

    Misafir Üye Usta

    Katılım:
    9 Ekim 2006
    Mesajlar:
    608
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    630
    Banka:
    30 ÇTL
    valla ben de biliyorum bunu. gidecem bende buna yoksa evlenemeyecem.
     
  6. kelebek

    kelebek -ütopik- V.I.P

    Katılım:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    8.680
    Beğenileri:
    132
    Ödül Puanları:
    4.730
    Banka:
    573 ÇTL
    git şüşü ben arar şüşü süperdir harikadır falan diye veririm gazı kızlara :D
     
  7. Misafir Üye

    Misafir Üye Usta

    Katılım:
    9 Ekim 2006
    Mesajlar:
    608
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    630
    Banka:
    30 ÇTL
    bakarlar vazgeçerler kesin ::):):):):):)
     
  8. Misafir Üye

    Misafir Üye Usta

    Katılım:
    9 Ekim 2006
    Mesajlar:
    608
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    630
    Banka:
    30 ÇTL
    ama deiaya inat gidecem o benim mukaddes aşkımı reddetti:):)
     
  9. kelebek

    kelebek -ütopik- V.I.P

    Katılım:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    8.680
    Beğenileri:
    132
    Ödül Puanları:
    4.730
    Banka:
    573 ÇTL
    yok canım sende
     
  10. Misafir Üye

    Misafir Üye Usta

    Katılım:
    9 Ekim 2006
    Mesajlar:
    608
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    630
    Banka:
    30 ÇTL
    zaten çok ta tınımda ne yapacan evlenipte çok sıkıcı çiçek bahçsinde dolaşmak çok eğlenceli:)misssss gibi
     

Sayfayı Paylaş