1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Ev kadını diyeti

Konusu 'Diyet / Mutfak' forumundadır ve ZeyNoO tarafından 4 Aralık 2012 başlatılmıştır.

  1. ZeyNoO
    Melek

    ZeyNoO ٠•●♥ KuŞ YüreKLi ♥●•٠ AdminE

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    58.480
    Beğenileri:
    5.784
    Ödül Puanları:
    12.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Muhasebe
    Yer:
    ❤ Şehr-i İstanbul ❤
    Banka:
    3.064 ÇTL
    Ev kadını diyeti

    [​IMG]

    Ev kadınları mutfakta geçirdikleri süre içinde sık sık atıştırmaktan şikayet etmekte... Ancak, günlük beslenme programı dengeli gıdalardan ve 6 ayrı küçük öğünden oluşturulursa formda kalmayı başarabilirsiniz!

    Bunu önlemenin en ideal yolu sağlıklı beslenmek. Günlük beslenme programı dengeli gıdalardan ve altı ayrı küçük öğünden oluşursa bu tür gereksiz atıştırmazlar olmaz. Herşeyi yiyerek hem kilo verip, hem de sağlık kazanabilirsiniz. Bunu yanı sıra günde en az 8 bardak su içmeyi ihmal etmeyin. Ağzınıza attığınız her lokmayı uzun uzun çiğnemeye de özen gösterin. Günlük 1600 kalori içeren bu diyeti uygularken çikolata, dondurma ve bisküvi ya da tart gibi keyif veren gıdalardan ödün vermiyorsunuz ancak miktara dikkat etmeniz şartıyla. Ayda 1 ile 3 kilo kadar verebilirsiniz. Eğer daha fazla kilo vermek istiyorsanız günlük ekmek miktarını iki dilime indirip, tatlı ve çikolata yerine yoğurt ve meyve yemelisiniz.

    Pazartesi
    Kahvaltı 1 bardak (250 gr) light süt, 2 dilim kızarmış ekmek
    Ara 1 muz
    Öğle 30 gr haşlanmış tavuk göğüs eti, 30 gr beyaz peynir, 1 domates, 2 siyah zeytin, 3 dal maydanoz, 1 çay kaşığı zeytinyağı ile hazırlanmış 60 gr makarna; 300 gr limonlu karışık meyve salatası.
    İkindi 1 dilim kavun
    Akşam 1 domates, 30 gr ton balığı konservesi ve 60 gr pirinçle hazırlanmış pilav; 1 domates ilaveli150 gr roka salatası, 2 dilim kepekli ekmek.
    Gece 125 gr meyve ilaveli light yoğurt

    Salı
    Kahvaltı 1 çay kaşığı bal ve 30 gr yulaf ezmesi ilaveli 1 bardak light süt
    Ara 125 gr meyve ilaveli yoğurt
    Öğle 3 domates ve 1 çay kaşığı zeytinyağı ile haşlanmış 300 gr taze fasulye, 1 katı yumurta, 2 dilim ekmek
    İkindi 2 şeftali
    Akşam 2 domates, 3 dal dereotu ilaveli 60 gr makarna, 1 çay kaşığı zeytinyağı ilaveli 200 gr ızgara sebze Gece 120 gr dondurma

    Çarşamba
    Sabah 1 bardak (250 gr) light süt, 1 çay kaşığı bal, 2 dilim kızarmış ekmek
    Ara 3-4 kayısı
    Öğle 120 gr ızgara et, 3 haşlanmış patates İkindi 1 elma
    Akşam 100 gr soya fasulyesi, 60 gr havuç, 80 gr kabak, soğan ve nohut ilaveli karışık baklagil haşlama, 2 dilim kepekli ekmek
    Gece 50 gr sade çikolata

    Perşembe
    Sabah Elma, havuç ve salatalık karışımı 1 bardak meyve suyu; 1 fincan çay veya kahve
    Ara 70 gr meyveli tart
    Öğle 3 domates, 3 dal dereotu, 1 çay kaşığı zeytinyağı ve 60 gr pirinç ilaveli pilav, limon suyu ilaveli roka salatası, 1 dilim ekmek
    İkindi 1 muz
    Akşam 150 gr ızgara balık, 1 çay kaşığı zeytinyağı ilaveli haşlanmış 2 patates, 1 dilim kepekli ekmek
    Gece 125 gr meyve ilaveli yoğurt

    Cuma
    Sabah 1 çay kaşığı reçel, 2 dilim kızarmış ekmek, 1 bardak taze meyve suyu (elma, portakal veya havuç suyu olabilir)
    Ara 1 kase meyve ilaveli light yoğurt
    Öğle 50 gr haşlama et ve 4 dal maydanoz ilaveli 60 gr makarna, limonlu 200 gr yeşil salata
    İkindi 2 şeftali
    Akşam 100 gr beyaz peynir; 3 domates, 2 soğan, 1 çay kaşığı zeytinyağı ve limon suyu ile hazırlanmış salata; 2 dilim kepekli ekmek
    Gece 50 gr sade çikolata

    Cumartesi
    Sabah 1 bardak light süt, 3-4 diyet bisküvi
    Ara Elma, erik ve armut karışımı meyve suyu
    Öğle 1 kabak, 1 domates ve 25 gr tavuk eti ilaveli 60 gr makarna, 1 çay kaşığı zeytinyağı ilaveli 200 gr ızgara sebze, 2 dilim ekmek
    İkindi 3 kayısı
    Akşam 120 gr ızgara balık, 1 çay kaşığı zeytinyağı ilaveli haşlanmış 2 patates Gece 125 gr meyve ilaveli yoğurt

    Pazar
    Sabah Müsli ilaveli 125 gr süzme yoğurt, 1 su bardağı (250 gr) taze meyve suyu
    Ara 1 muz
    Öğle 120 gr ızgara et; 1 domates, 1 çay kaşığı zeytinyağı ve 130 gr roka ilaveli salata
    İkindi 2 top meyveli dondurma
    Akşam 1 küçük sade pizza
    Gece 2-3 incir
     

Sayfayı Paylaş