1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Facebook uçuşa geçti

Konusu 'Sadece Magazin Haberleri' forumundadır ve zemheri tarafından 12 Eylül 2009 başlatılmıştır.

  1. zemheri

    zemheri Usta

    Katılım:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    742
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    630
    Meslek:
    öğrenci
    Banka:
    6 ÇTL

    Tasarımını ve özelliklerini ansızın değiştiren Facebook, daha önce basit bir paylaşım modeline çevireceği yeni arayüzünü sonunda açığa vurdu. Facebook Lite adı verilen yeni arayüz son dönemin trendi microblogging konseptine yakınlaşmış bir şekilde karşımıza çıkıyor.

    FriendFeed'i satın alarak Twitter'a ihtar çeken Facebook bu gelişme ile nereye gideceğini de açıkça göstermişti. Bu birliktelikle FriendFeed'de başlayan yenilikleri Facebook etkisi olarak yorumlamıştık ancak, elbette FriendFeed ekibinin Facebook merkezine taşınması da Facebook tarafında yeniliklerin habercisiydi.

    Yeni Facebook Lite duyurulmadan önce Facebook yeni bir özelliği de açıkladı. Daha önce aşina olduğumuz @ sembolüyle kişilere yönelik bildirim yapma stilini etiketleme ile birleştiren Facebook, Twitter'ımtrak bir şekilde kişisel iletileri daha dinamik hale getirmiş ancak Twitter'da olduğu gibi @ işareti iletinizi yazdıktan sonra görülmüyor ve kişilerin yanısıra fan sayfalarını, etkinlikleri vs. de etiketleyebiliyorsunuz. Fotoğraf etiketlemede olduğu gibi bunda da ilgili kişi tarafından etiketleme kaldırılabiliyor. Ancak bu özelliği kullanmak için biraz beklemek gerekiyor.

    Yeniliği sadece ileti paylaşımını aktifleştirmek üzerine yapmayan Facebook, eski yoğun sayfalarından kurtulmuş ve tasarımını da yenilemiş. Google gibi daha büyük ve okunması kolay yazı stili seçen Facebook'un yeni tasarımı oldukça basit bir yapıya kavuşmuş.

    Aslında kısa süre önce mesaj kutusu sayfasının tasarımının değişmiş olması bunun bir işaretiydi ama mesaj sayfasında da küçük bir değişiklik yapılmış. Her sayfada sadeliği yansıtan yeni Facebook, eski kalabalıktan kendini kurtararak güzel bir açılım yapmış oldu.

    Önce uygulama, sonra video çöplüğüne dönüşen Facebook, üyelerinin aktif olmasını sağlayacak son haliyle sanırım en çok tuttuğum şeklini aldı. Yeni özellikleri arasına şehre göre aramayı da ekleyen Facebook'un stratejisi sanırım üyelerine her trendi kendi içinde yaşatmak olarak kurgulanmış.

    Lite versiyonun ilk adımı olan bu özelliğin ardından Amerika'da aktif olarak hayata geçen yeni Facebook arayüzüne dil seçimini İngilizce yaparak ulaşmak mümkün. Siz de denemek için hemen dil seçeneğinizi İngilizce yaparak [Linkleri görebilmek için ÜYE olmalısınız!..] adresini ziyaret edin! Kullanıcı geri dönüşlerini almak için reklamlarını seferber eden Facebook gibi biz de sizin yorumlarınızı bekliyoruz.
     
  2. k@LpSiz_K@fKéF

    k@LpSiz_K@fKéF Forum Onuru

    Katılım:
    16 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.721
    Beğenileri:
    35
    Ödül Puanları:
    2.880
    Yer:
    B!L€C€G!M
    Banka:
    44 ÇTL
    FriendFeed i satın mı almış =BB Yağmurdan kaçarken doluya mı tutuldum :)
    Bildiğim kadarıyla sadece face hesabıylada giriş yapılıyor ama neyse anlamadım :D Orayıda facebook çöplüğüne çevirmesinler yav. Kullanıcılar gayet iyi ve saygılı gidiyor.
     

Sayfayı Paylaş