1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

fikriniz ne ?

Konusu 'Doktorunuz Sizlerle !' forumundadır ve İLkİm* tarafından 1 Ocak 2010 başlatılmıştır.

  1. İLkİm*
    Avare

    İLkİm* MaviKuş ~ Özel üye

    Katılım:
    22 Kasım 2009
    Mesajlar:
    3.474
    Beğenileri:
    153
    Ödül Puanları:
    3.480
    Banka:
    136 ÇTL
    meraba :) birşeyi merak ettimde

    diyet için kullanılan ilaçlar var biliyosunuzdur ,bu ilaçlar hakkında işte kullanın bırakınca kilo alınmıyacak tarzında yazıları var vs.
    onlara güvenmelimiyiz yani mantıken yalnış kullanılmamalı ama reklamları insanı cezbediyor okadar uğraşıp veremediğim 5 kilomu 2 haftada verilebilir kıldıklarını söylüyorlar.sizin bu konudaki fikriniz ne acaba ..
     
  2. Dr_M

    Dr_M Özel Üye Özel üye

    Katılım:
    14 Eylül 2008
    Mesajlar:
    101
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    630
    Banka:
    0 ÇTL
    Merhaba.. Öncelikle kiloya neden olan bir hastalık varsa tedavi edilmeli. Başka bir hastalık yok ise kilonun nedeni ya uygunsuz beslenme ya da eksik bedensel aktivitedir. İlaç kullanılsa bile beslenme ve aktivite dengesi normalleştirilmediği sürece kilolar geri alınacaktır. Yani fazla kilo biraz hayat tarzı gibi bence. Uygun beslenme ve alınan besinleri harcayacak kadar bedensel aktivite sağlanmalı ve bu hayatımızda kalıcı olmalıdır. Beslenme konusunda çok direnemiyorsak sarfiyatı ona göre arttırmalıyız. İlaç sonra düşünülmeli ve mutlaka doktor kontrolunda olmalı. iyi geceler..
     
  3. İLkİm*
    Avare

    İLkİm* MaviKuş ~ Özel üye

    Katılım:
    22 Kasım 2009
    Mesajlar:
    3.474
    Beğenileri:
    153
    Ödül Puanları:
    3.480
    Banka:
    136 ÇTL
    teşekkür edrim .zaten bende guatr problemi vardı doktorum zamanla vericeksin demişti ama geçenler de okuduğum haber ilğimi çekmişti oyüzden size sorayım dedim .teşekkür ederim :)
     

Sayfayı Paylaş