1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Forumun Yeni Haliyle İlgili Soru ve Düşüncelerim (Herkes Merak Ettiklerini Yazabilir)

Konusu 'Soru/Cevap - Öneri, İstek, Şikayet' forumundadır ve ZeyNoO tarafından 25 Şubat 2010 başlatılmıştır.

  1. ZeyNoO
    Melek

    ZeyNoO ٠•●♥ KuŞ YüreKLi ♥●•٠ AdminE

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    58.480
    Beğenileri:
    5.784
    Ödül Puanları:
    12.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Muhasebe
    Yer:
    ❤ Şehr-i İstanbul ❤
    Banka:
    3.064 ÇTL
    Şuan solda göründüğü gibi forum msjlarımızda görünen kısa profil bilgilerimiz kısmı bana çok sönük geldi.. Herşey hoş güzel orası baya sade ve belirgin değil :)

    Forumu kullandıkça değişiklikleri farkedicem şimdilik ÇerezÇarşının olmadığını biliyorum
    Oyunlar olmıcak sanıyordum oyunlar yeni sürümde çalışıyo aynı şekilde teşekkür butonunuda gördüm içim rahatladı gibi ama test etmedim :)

    Bide deminden beri bi konuda hızlı cvptan yazmak istemeyip cevaplaya basıyorum hızlı cvba yöneltiyo beni sinir oldum :@ Hızlı cvp ztn görüyorum bi daha cevapla deyince niye öyle yapıyoki alla alla :D




    Eski sürüme göre farkettiğiniz olmayan, ve eskiye göre iyi durmuyo diye düşündüğünüz herşeyi burada paylaşırsanız iyi olur yeni halini daha iyi tanırız :)
     
  2. YoRuMSuZ
    Avare

    YoRuMSuZ Biz işimize bakalım!

    Katılım:
    7 Haziran 2006
    Mesajlar:
    24.427
    Beğenileri:
    7.354
    Ödül Puanları:
    11.330
    Cinsiyet:
    Bay
    Banka:
    8.771 ÇTL
    Burayı anlayamadım :)

    Sol kısım derken kastettiğin yer sanırım Postbit Legacy denilen avatarın altındaki kısım, Zamanla zenginleşecek :)
     
  3. KıRMıZı
    Aşık

    KıRMıZı TeK BaşıNa CUMHURİYET V.I.P

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    27.180
    Beğenileri:
    4.772
    Ödül Puanları:
    11.580
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Karmaşıkkk
    Yer:
    TÜRKİYE
    Banka:
    369 ÇTL
    yaaa bnm blogumda sorun var mesala sizn blog konularınızda 1 yazan yeri tıklıyorum doğru sizin blog yazınıza gidiyor ama bnmki gitmiyor kırmızı henüz bir bloga sahim deil diyo:(
     
  4. İLkİm*
    Avare

    İLkİm* MaviKuş ~ Özel üye

    Katılım:
    22 Kasım 2009
    Mesajlar:
    3.474
    Beğenileri:
    153
    Ödül Puanları:
    3.480
    Banka:
    136 ÇTL
    ben denedim senin blogların gözüküyor kırmızı :)
     
  5. KıRMıZı
    Aşık

    KıRMıZı TeK BaşıNa CUMHURİYET V.I.P

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    27.180
    Beğenileri:
    4.772
    Ödül Puanları:
    11.580
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Karmaşıkkk
    Yer:
    TÜRKİYE
    Banka:
    369 ÇTL
    blog sorunum halledildi..teşekkürler yorumsuz....Allah (c.c) seni başımızdan eksik etmesin....
     
  6. ZeyNoO
    Melek

    ZeyNoO ٠•●♥ KuŞ YüreKLi ♥●•٠ AdminE

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    58.480
    Beğenileri:
    5.784
    Ödül Puanları:
    12.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Muhasebe
    Yer:
    ❤ Şehr-i İstanbul ❤
    Banka:
    3.064 ÇTL
    Yine solt altta Mavi tonlarında bi kutucuk içinde +Cevapla Diye bi yazı var :)
    Ona bastığımda geniş kapsamlı msj yazma sayfasının gelmesi gerekir gelmiyo
    Direk imleci hızlı cevaba getiriyor ordan yazmam için öyle yazmıştım
    Ama yeni farkettim hızlı cevabın altında gelişmiş cevap varmış
    Ben forumun içeriğini öğrenene kadar ölürüm kesin :D
     
  7. KıRMıZı
    Aşık

    KıRMıZı TeK BaşıNa CUMHURİYET V.I.P

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    27.180
    Beğenileri:
    4.772
    Ödül Puanları:
    11.580
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Karmaşıkkk
    Yer:
    TÜRKİYE
    Banka:
    369 ÇTL
    alışırsın banada zor alışırmısım gibi geliyordu..gözüm alıştı...zamanla her yeride kesfederiz bi iki şey gördüm mesela çok hoşuma gittii..söylemem ne oldugunu kendin keşfet:)
     
  8. ZeyNoO
    Melek

    ZeyNoO ٠•●♥ KuŞ YüreKLi ♥●•٠ AdminE

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    58.480
    Beğenileri:
    5.784
    Ödül Puanları:
    12.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Muhasebe
    Yer:
    ❤ Şehr-i İstanbul ❤
    Banka:
    3.064 ÇTL
    nolurrrr söyleeeeeee :)
    Benim foruma günde girme ömrüm çok kısa :D
    Farkedemem hemen :)
     
  9. YoRuMSuZ
    Avare

    YoRuMSuZ Biz işimize bakalım!

    Katılım:
    7 Haziran 2006
    Mesajlar:
    24.427
    Beğenileri:
    7.354
    Ödül Puanları:
    11.330
    Cinsiyet:
    Bay
    Banka:
    8.771 ÇTL
    Şimdi farkettim, bu buton evt Hızlı cevap kutucuğuna imleci konumlandırıyor. Gelişmiş Cevap ekranı için Hızlı Cevap kısmının altındaki ilgili butona tıklamak gerekiyor.

     
  10. MeRciMeK
    Masum

    MeRciMeK V.I.P V.I.P

    Katılım:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    9.071
    Beğenileri:
    1.871
    Ödül Puanları:
    7.230
    Banka:
    427 ÇTL
    Yaaa smileyler değişmiş...:( Eskileri daha güzeldii ..:D
     

Sayfayı Paylaş