1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Geceleri yemeklerden uzak durmanın 7 yolu!

Konusu 'Genel Sağlık Bilgileri' forumundadır ve Papatya tarafından 18 Aralık 2012 başlatılmıştır.

  1. Papatya
    Meşgul

    Papatya Sözlerimi Geri Alamam.* Süper Moderatör

    Katılım:
    6 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    16.309
    Beğenileri:
    5.869
    Ödül Puanları:
    10.980
    Yer:
    Seattle.
    Banka:
    5.575 ÇTL


    Eğer kilo vermeye çalışıyorsanız, gece yemenin diyetinizi nasıl sabote ettiğini de biliyorsunuzdur herhalde. Geceleri sizi yemeklerden ve atıştırmalıklardan uzak tutmaya yardımcı olacak birkaç önerimiz var.

    Dişlerinizi fırçalayın

    Her ne kadar kulağa saçma gelse de, yemek yemenizi engelleyecek en iyi yöntemlerden biri diş fırçalamak. Diş macununun ağzınızda bıraktığı tatla hiç bir yiyeceği birleştirmek istemeyeceğinize eminiz. Bu, sizi bir süre yemekten uzak tutmayı sağlayabilir.

    Tok hissedin

    Akşam yemeğinde çorba içmek karnınızın uzun süre tok kalmasını sağlar. Kendinizi tok hissettiğiniz sürece gereksiz atıştırmalardan uzak durmanız daha kolaylaşır.

    Rafları temizleyin

    Abur cuburdan uzak durmak istiyorsanız, en kesin çözüm hiç almamak. Bu bağımlılık yapan yiyecekler etrafınızda bulunduğunda karşı koymak zorlaşır. Bu nedenle bir an önce mutfak raflarınızı abur cuburlardan arındırın ve kesinlikle yerine yenilerini almayın.

    Televizyona yenilmeyin

    Bazen atıştırmanın sebebi bazı alışkanlıklardan kaynaklanıyor. Bir şeyler yemeden televizyon izleyemiyor olabilirsiniz. Bu alışkanlıktan kurtulmak için yanınızda bir şişe su bulundurun. Ya da televizyonu kapatın ve başka bir şeye odaklanın.

    Oyalanın

    Akşam yemeğinden yatma vaktinize kadar olan sürede kendinizi meşgül edecek bir şeyler bulabilirseniz, yiyeceklerden de uzak durabilirsiniz. Yemeklerden sonra yürüyüşe çıkmayı deneyebilirsiniz.

    Kıyaslama yapın

    O an, yediğinizde ve yemediğinizde kazanacaklarınızı kıyaslayın. Hedefinize ulaştığınızda yaşayacağınız mutluluğun bir anki mutluluktan çok daha fazla olacağını aklınızda tutmanızda fayda var.

    Motivasyonu arttırın

    Zorlandığınız anlarda bir arkadaşınızı arayarak destek alabilirisniz. Size motivasyonunuzu arttıracak sözler söyleyeceğinden emin olduğunuz bir kişiye ulaşmayı deneyin.

     
  2. AHSEM

    AHSEM ....EnDl-LeS....

    Katılım:
    27 Kasım 2012
    Mesajlar:
    691
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    630
    Meslek:
    ÖGRENCİ
    Banka:
    16 ÇTL
    mideme hakimiyetim olsa bu duruma karşı koyabilirdim
    ama metebolizma yapısı engel olaamıyorum
    aç olunca saat umrumda bile değil yeterki o karın doysun
    çünkü açken insanın uykusu bile gelmiyo o derece yanii :D
     

Sayfayı Paylaş