1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Gemici Vücudu için yapılan egzersizler

Konusu 'Erkeklerin Dünyası' forumundadır ve Düş tarafından 30 Mart 2014 başlatılmıştır.

  1. Düş
    No Mood

    Düş Septik bir KADIN Özel üye

    Katılım:
    20 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.935
    Beğenileri:
    2.064
    Ödül Puanları:
    5.580
    Cinsiyet:
    Bayan
    Banka:
    1.166 ÇTL
    Kadınlar zayıflamak zarif bir görünüme kavuşmak için elinden geleni yaparken erkeklerde de benzer durumlar yaşanabilir. Kaslı, atletik bir vücut baklavalarla tamamlanırsa tüm gözler üzerinizde olacaktır.
    Eğer fazla yağlarınız varsa bunlardan kurtulmanın tam zamanıdır. Aşağıda anlatacağımız hareketleri günde sadece 20 dakikanızı ayırarak yapın ve vücudunuzdaki değişimi gözlerinizle görün.
    İlk olarak ayaklarınızı omuz hizasında açın ve ellerinizi yere koyun. Parmaklarınız üzerinde şınav pozisyonunda kalın ve hızlıca ayağa kalkın. Bu hareketi en az 10 kez tekrarlayın.

    Barfiks barını omuz genişliğinden biraz fazla bir şekilde üstten tutun. Ayaklarınızı çapraz bağlayın ve kol uzunluğunda kendinizi bırakıp yukarı doğru çekin. Başlangıçta 5 kez tekrarlayın.

    Dambıl her evde olmalıdır. Omuz hizanızda dambılları yana kaldırın. Eller önde birleşirken çömelmiş bir pozisyon alın. Dambılları yukarı kaldırırken kendinizde ayağa kalkın. 10 kez yapmanız yeterli olacaktır.
     
    YoRuMSuZ ve Sentinus bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş