1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Gittin Ya Beni öyle Biraktin. Sen beni coktan Kayip ettin

Konusu 'Serbest Kürsü' forumundadır ve Hazangülü tarafından 10 Eylül 2007 başlatılmıştır.

  1. Hazangülü

    Hazangülü Forum Onuru

    Katılım:
    7 Haziran 2006
    Mesajlar:
    9.885
    Beğenileri:
    117
    Ödül Puanları:
    4.480
    Banka:
    976 ÇTL
    HAYATTA BAZEN İNSAN ÖYLE ŞEYLER YAPABİLİYO Kİ .... YAPMAM DEDİĞİN ŞEYLERİ BİLE YAPTIRIYO HAYAT SANA..

    beni bırakıp gittin ,hiç ardına bile bakmadın, sonumuz yok dedin, gözümdeki yaşa bakmadan gittin. şimdi bana geri dön diyosun ,o yalnız bıraktığın, o ağlayan kıza geri dön diyosun ,,,sonumuz yok dediğin kıza geri dön diyosun, peki hangi yüzle???ben o kadar gitme diye yalvarmışken sen gittin. herzaman ki gibi aslında biliyomusun? bu gidişin beni o kadar sarsmamıştı. çünkü sen alışmıştın, daha öncede geldin ve gittin. bende hata sana tekrardan inanmıştım ve sen bana diyosun ki hadi gel ...yine gideceksin biliyorum, yine bende acıları sıkıntıları bırakıp gideceksin ve biliyorum yine üzülen ben olucam .sen sessiz gidişlerin insanı, ben o gidişlerde kaybolan masum bir kız... şimdi ben ardıma bakmadan gidiyorum ,içimde ayrı bi hüzün ayrı bi sevgi ayrı bir...gidemessin diyosun ama gör bak gidicem hemde hiç dönüşü olmıyan bi yola gidicem. beni çok arıcaksın önüne gelene sorucaksın belki ama .....
    beni bulamayacaksın ,ben çoktan dönülmez o yola gitmiş olıcam. sen bilmiceksin belki ama ben hep seninle olıcam ,hep senin yanında olıcam,,, gece uykuların haram olmayacak merak etme ben hep sana ninniler sölicem o güzel yüzünü okşıcam ve sen uykuya dalıcaksın ve yanağına bi öpücük kondurup bütün gece seni seyredicem, ama sen hiç bi zaman bilmeyeceksin ... seni deli gibi severken gittin beni deli ettin ve ben öldüm şimdi sıra sende ben gittim ve sen deli ol ama yok yok sen ölme sakın yaşarken öl o daha beter yine de seni çok sevdim seviyorum ve hep.........

    Not: (Sen sevda ırmağı, gittin ele aktın, sen dünyamı yıktın. Vefasız Aşkım...)
     

Sayfayı Paylaş