Notu Gizle
Forumda Para Kazanın !!!
Merhaba Ziyaretçi. Forumdaki aktiviteleriniz oranında para kazanabilirsiniz. Paylaşım yaparak biriktireceğiniz sanal para ile TL değişimi yapıyoruz. Detaylar için BURAYA tıklayınız.

Merket Sistemi: Tıkla
Banka Sistemi: Tıkla
Sistem Özellikleri: Tıkla

Görsel İletişim araçları

Konusu 'BilgiBANK' forumundadır ve Suskun tarafından 23 Aralık 2009 başlatılmıştır.

  1. Suskun

    Suskun V.I.P V.I.P

    Katılım:
    16 Mart 2009
    Mesajlar:
    23.249
    Beğenileri:
    263
    Ödül Puanları:
    5.730
    Yer:
    Türkiye
    Banka:
    1.367 ÇTL
    İletişim araçları
    Vikipedi, özgür ansiklopedi


    Bilgi akışını sağlayan araçlara verilen genel adıdır Bu akış, "bireyden çoğula" veya "çoğuldan bireye" bilgi yönüyle olan iletişime göre çeşitlenirler. İletişimde duyuya yönelik algılama da söz konusudur. Algılama ve algılatma adına iletişimi sağlayacak, karşılıklı bilgi aktarımını sağlayacak araçlar, iletişim araçları ile sağlanmaktadır.

    1. Bilişsel iletişim araçları: Sanal ortamda, bilgi teknolojilerini kullanılarak gerçekleştirilen, bireysel veya toplu iletişim araçlarıdır.(örnek: e-posta lar, formlar, chat ler, messenger lar,web kamera lar, bloglar, vs)

    2. Görsel-İşitsel iletişim araçları: Göz ve Kulağımıza hitap eden, multimedya teknolojilerini kullanan, iletişim araçlarıdır. (Örneğin tv, sinema, radyo vs..)

    3. Telekomünikasyon iletişim araçları : Göz ve kulağa hitap eden, elektrik, elektronik / elektromanyetik, optik teknolojileri kullanarak gerçekleştirilen iletişim araçlarıdır.(Örneğin telefon, cep telefonu, fax, telex,vs..)

    4. Kali-Grafik iletişim araçları: Yazı ve çizi ile oluşturularak formatlandırılan ve basım - yayım araçları ile yapılan iletişimdir(Gazeteler, dergiler, afişler, el ilanları, tabelalar, mektuplar, notlar, kitaplar,vs.)

    5. Organizasyon iletişim araçları: Ekipler aracılığıyla gerçekleştirilen , kişi veya topluma aktarılacak mesajları tanıtım - eğlence - eğitim - gezme - tüketme adına ileten etkinliklerin sağladığı iletişimin araçlarıdır(Fuarlar, event marketing konser leri, defile ler, konferanslar vs.)

    6. Sanatsal iletişim araçları: ister plastik, ister estetik olsun hertürlü sanat faaliyeti veya sanatcı ile sağlanacak iletişimin araçlarıdır: (Dans, resim, müzik, şarkı, sergi, konser, tiyatro, defile, heykel, seramik, animasyon, vs)
     

Sayfayı Paylaş