1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Hafıza Güçlendiren Besinler

Konusu 'Alternatif Tıp' forumundadır ve ZeyNoO tarafından 7 Mart 2012 başlatılmıştır.

  1. ZeyNoO
    Melek

    ZeyNoO ٠•●♥ KuŞ YüreKLi ♥●•٠ AdminE

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    58.480
    Beğenileri:
    5.784
    Ödül Puanları:
    12.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Muhasebe
    Yer:
    ❤ Şehr-i İstanbul ❤
    Banka:
    3.064 ÇTL
    Hafıza Güçlendiren Besinler

    Uzmanlar unutkanlığa son vermek ve beyingücünüzü geliştirmek için bu gıdaları öneriyor...
    Diyet yapmak uğruna kişilerin atıştırmalıklardan mahrum kalmaması gerektiğini söyleyen Diyetisyen Esra Aran, “Tokluk hissi veren besinleri tüketmeniz zayıflamanıza yardımcı olur” dedi...

    İdeal kiloda görünmek bazı kadınların kendilerini daha iyi hissetmelerinin sağlıyor. Bu nedenle pek çok kadın, diyete başvuruyor. Diyet yapanların "Acaba bir şeyler atıştırırsam diyetim bozulur mu" sorusunu sürekli kendilerine sorduğunu söyleyen Diyestisyen Esra Aran, bir yandan atıştırmalıkların tadına bakmanın bir yandan da diyet yapmanın mümkün olduğunu söyledi.

    Düşük kaloriye dikkat

    Diyet yapmak uğruna kişilerin atıştırmalıklardan mahrum kalmaması gerektiğini kaydeden Aran, uygun besinlerin uygun miktarlarda tüketilmesiyle açlığın geçiştirilebileceğini savundu. Aran, "Atıştırma olarak tercih edilen besinler, tokluk hissinin yanında besleyici ve daha düşük kaloriye sahip olmalı. Bu sayede diyet yaparken sağlıklı atıştırmalarla hem zevk alırsınız hem de sağlığınızı korumuş olursunuz" şeklinde konuştu.

    Kan şekerini dengelemek için...

    Diyeti bozmadan tüketilebilecek besinlerin olduğunu aktaran Aran, yulaf ezmesinin karın doyurucu özelliği nedeniyle tercih edilebileceğini kaydetti. Aran, "Akşamları 3 çorba kaşığı yulaf ezmesi, üzerine 1 çorba kaşığı yaban mersini veya 1 çorba kaşığı altın çilek veya 1 çorba kaşığı kuru üzüm ekleyebilirisiniz. Bu şekilde hem kan şekerini dengelemiş hem de düşük kalorili ara öğünü tamamlamış olursunuz" ifadesini kullandı.

    Cips yerine mısır

    Aran, "Yağlı patlamış mısır veya cips yerine daha sağlıklı olarak ifade edilebilir. İstediğiniz her alanda tercih edebilirisiniz. Örneğin, ofiste ya da sinemada olabilir" diye konuştu.

    Portakalla ceviz

    Bir porsiyon portakalla 5 tane tam cevizin yenilmesinin bağırsakların çalışmasına yardımcı olacağını anlatan Aran, "Kabızlığa da iyi gelir" şeklinde konuştu.
     

Sayfayı Paylaş