1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Haftanın Konuğu: merakettim

Konusu 'CerezRÖPORTAJ' forumundadır ve dderya tarafından 8 Temmuz 2016 başlatılmıştır.

  1. dderya
    Ayyaş

    dderya kOkOşŞ Süper Moderatör

    Katılım:
    29 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    11.296
    Beğenileri:
    7.485
    Ödül Puanları:
    11.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    izmir :)
    Banka:
    215 ÇTL
    Bütün soruları sıkılmadan, hakkıyla cevapladığı için @_KbraS_ a çok teşekkür ediyor ve yeni konuğumuzu koltuğuna alıyoruzzz :P uzun zamandir forumda ama su anki uyeler olarak pek bilgi sahibi degiliz hakkinda insallah ogrenecegz :D

    [​IMG]

    Ve ilk temel sorular benden:)

    Kac yasindasin?
    Meslegin nedir?
    En sevdigin renk?
    Evcil hayvan besliyo musun?
    Hangi mevsim senin mevsimin? Simdilik bu kadar olsun daha sorarim ben cok sey :D
     
    SAHRA_BUSE, JosTeR, Papatya ve diğer 3 kişi bunu beğendi.
  2. merakettim
    Ecinni

    merakettim Öpözel Üye :*

    Katılım:
    19 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.931
    Beğenileri:
    323
    Ödül Puanları:
    2.230
    Meslek:
    Ne iş olursa yaparım abi
    Yer:
    leşim ANKARA:)
    Banka:
    1.432 ÇTL
    Öncelikle bana bu tertemiz sayfayı .......................... şaka şaka şımarma hemen :D

    Öncelikle bu ip sağlam mı?:P

    1-) 29 yaşındayım, peşine "bekarım" eklemeyecem cünkü çok klasik.;)
    2-) Efendim nacizhane bilgisayar programcısıyım. Aslında programlanabilir çoğu şey ilgi alanıma giriyor. Pic, android cihazlar ve eski symbian cihazlar dahil.
    3-) Renklerin tamamını severim. (Kızıl ötesi ve mor ötesi dahil)
    4-) 2 tane zebra ispinozumuz vardı. Çok gıcık sesleri oluyo. Babam kafesi temizlerken kaçmışlar. Besle ispinozu hesabı ;)
    5-) En çok kış mevsimini seviyorum. Çünkü kar yağıyo :P 2. Yaz, çünkü motosiklet sürüyorum:ogozler

    Önümüzdeki sorulara bakacaz:P
     
    SAHRA_BUSE, JosTeR, Papatya ve diğer 2 kişi bunu beğendi.
  3. dderya
    Ayyaş

    dderya kOkOşŞ Süper Moderatör

    Katılım:
    29 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    11.296
    Beğenileri:
    7.485
    Ödül Puanları:
    11.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    izmir :)
    Banka:
    215 ÇTL
    Ordan dussen de bisy olmaz ya :D

    Kisin kar yagiyor demissin nerde yasiyorsun?
     
    merakettim bunu beğendi.
  4. merakettim
    Ecinni

    merakettim Öpözel Üye :*

    Katılım:
    19 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.931
    Beğenileri:
    323
    Ödül Puanları:
    2.230
    Meslek:
    Ne iş olursa yaparım abi
    Yer:
    leşim ANKARA:)
    Banka:
    1.432 ÇTL
    Angara bebesiyik ;)
     
    dderya bunu beğendi.
  5. _KbraS_
    Çapulcu

    _KbraS_ Özel Üye Özel üye

    Katılım:
    12 Haziran 2016
    Mesajlar:
    400
    Beğenileri:
    1.078
    Ödül Puanları:
    3.580
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Laboratuvar
    Yer:
    Bursa
    Banka:
    919 ÇTL
    Tacımı tahtımı sana devrediyorum :)
    Hosgeldin, hayırlı olsun*


    En sevdigin sanatci?
    En sevdiğin yemek?
    En sevdigin muzik turu?
    Hayatta yapmam dediğin bisey?
    En mutlu olduğun an?
    Seni en cok üzen durum?
    Aska inanirmisin?
    En yakin arkadaşının karakter özellikleri?
    İkamet ettiğin şehrin en güzel yönleri?


    Aklima daha soru geldikçe ugricam :D
    Kolay gelsin*
     
    YoRuMSuZ, dderya ve merakettim bunu beğendi.
  6. merakettim
    Ecinni

    merakettim Öpözel Üye :*

    Katılım:
    19 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.931
    Beğenileri:
    323
    Ödül Puanları:
    2.230
    Meslek:
    Ne iş olursa yaparım abi
    Yer:
    leşim ANKARA:)
    Banka:
    1.432 ÇTL
    Hoş bulduk, bi kurban kesersiniz artık :P

    En sevdigin sanatci?
    Alanında MÜKEMMEL olduğunu düşündüğüm "Şener ŞEN".

    En sevdiğin yemek?
    Kıymalı hariç tüm makarna türleri.

    En sevdigin muzik turu?
    Klasik - Soft Rock , Türküler , Anadolu Rock sadece Kıraç

    Hayatta yapmm dediğin bisey?
    Aldığım borcu zamanını geçirerek vermem. İnşallah da bu duruma düşmem.

    En mutlu olduğun an?
    Platonik bi aşkım vardı. Sonra kız bana çıkma teklif etmişti :P O an o andır. ;)
    Biz ayrıldık:bye:

    Seni en cok üzen durum?
    ;;H Bu yok galiba:P Sadece çok sinirlendiren durumlar var.
    Birinin herhangi birine söylenmesi.

    Aska inanirmisin?
    Aşka inanırım. Ama bi yaştan sonra etkisini kaybediyo. Elimi çabuk tutmam lazım.;;V

    En yakin arkadaşının karakter özellikleri?
    Gerçekçi.
    Sakin - Aşırı sinirli. (Yerine göre)
    Her zaman her şekilde güvenilir.
    Derlerya bi ton tanıdığın olacağına bundan 4 tane olsun. Ölmekten korkma. Tabutunu söylenmeden taşırlar.

    İkamet ettiğin şehrin en güzel yönleri?
    Oyun havası :P
    Kısmen dağlık olması.
    Deniz hariç herşeyin olması :)
     
    SAHRA_BUSE, JosTeR, Papatya ve diğer 2 kişi bunu beğendi.
  7. aslann
    Ruhhastasi

    aslann Ülken İçin Yaşa Aşkın İçin Öl!

    Katılım:
    25 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    6.970
    Beğenileri:
    499
    Ödül Puanları:
    5.330
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    MAVİ
    Banka:
    115 ÇTL
    Şahsi bir soru olcak ama biraz :D
    Baktım programcısın

    İphone 6 Plus Vs Sony z5 Vs note 5 Vs ya da diger :D
     
    dderya ve merakettim bunu beğendi.
  8. YoRuMSuZ
    Avare

    YoRuMSuZ Biz işimize bakalım!

    Katılım:
    7 Haziran 2006
    Mesajlar:
    24.415
    Beğenileri:
    7.327
    Ödül Puanları:
    11.330
    Cinsiyet:
    Bay
    Banka:
    8.717 ÇTL
    Ben de hep bu nickin nasıl ortaya çıktığını merak etmişimdir. :) Bir anısı var mı @merakettim ?
     
    merakettim bunu beğendi.
  9. merakettim
    Ecinni

    merakettim Öpözel Üye :*

    Katılım:
    19 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.931
    Beğenileri:
    323
    Ödül Puanları:
    2.230
    Meslek:
    Ne iş olursa yaparım abi
    Yer:
    leşim ANKARA:)
    Banka:
    1.432 ÇTL
    Galiba karşılaştırmamı istiyorsun :)
    Bu yazdığın telefonları hiç kullanmadım. Kişisel tavsiyem Asus Zenfone 2 Lazer
    "Eğer bataryam uzun gitsin hatta diğer telefonları da şarj edeyim" dersen Zenfon Max 5000 mAh var :)
    Fiyat-Performans açısından en avantajlısı(Bence)
     
    JosTeR, Papatya, dderya ve diğer 1 kişi bunu beğendiniz.
  10. merakettim
    Ecinni

    merakettim Öpözel Üye :*

    Katılım:
    19 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.931
    Beğenileri:
    323
    Ödül Puanları:
    2.230
    Meslek:
    Ne iş olursa yaparım abi
    Yer:
    leşim ANKARA:)
    Banka:
    1.432 ÇTL
    Aslında buraya üye olmadan önce forum kültürüm yoktu. Bir kaç kez uğradım ve "merakettim". Bu isim ordan geliyo :P
     
    SAHRA_BUSE, JosTeR, _KbraS_ ve diğer 2 kişi bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş