1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Hata Kodları ve Çözümleri

Konusu 'Skype' forumundadır ve ercan3 tarafından 25 Ekim 2006 başlatılmıştır.

  1. ercan3

    ercan3 Üye

    Katılım:
    21 Ekim 2006
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    180
    Banka:
    0 ÇTL
    Msn Hata Kodları ve çözümleri​

    1) Karşıdan Yükleme ve Kurulum sırasında "MSN Messenger kurulumu hata kodu ’1603’ ile başarısız oldu" hatasını nasıl düzeltebilirim?​

    MSN Messenger Kurulumu çalışırken, "1603" hatasıyla karşılaşabilir veya bunun yerine aşağıdaki hata iletisini alabilirsiniz.​

    "Microsoft.Windows.Networking.RtcDll, type="win32", version="5.2.2.1", publicKeyToken="6595b64144ccf1df", processorAchitecture="x86"" derlemesi yüklenirken bir hata oluştu. Daha fazla bilgi için lütfen Yardım ve Destek’e bakın. HRESULT: 0x80070002.
    Durumu çözmek için:​

    Casus yazılım algılama programlarını kapatın.
    Microsoft® Windows® AntiSpyware (Beta) yüklüyse, Windows AntiSpyware simgesini görev çubuğu bildirim alanında sağ tıklatın ve "Microsoft AntiSpyware’i Kapat"ı tıklatın. Microsoft dışı casus yazılımdan koruma programlarınız varsa, üretici tarafından sağlanan yönergelere bakın.​

    MSN Messenger Kurulumu’nu yeniden çalıştırın.
    Bu sorunu çözmezse, diskte yeterli boş alan olmayabilir. Disk Temizleme aracı sabit diskinizde nasıl güvenli bir şekilde alan boşaltılabileceğini hesaplar.​

    Bir miktar disk alanını kullanılabilir yapmak için:​



    Başlat’ı ve sonra Denetim Masası’nı tıklatın.
    Performans ve Bakım’ı tıklatın.
    Sabit diskinizde yer boşaltın’ı tıklatın.
    Disk Temizleme iletişim kutusu görünür.​

    Disk Temizleme sekmesinde, aşağıdaki onay kutularını seçin:
    Karşıdan Yüklenen Program Dosyaları
    Geçici Internet Dosyaları
    Geçici Dosyalar
    Geçici çevrimdışı Dosyalar
    çevrimdışı Dosyalar
    Dosyaları bu konumlardan silmek için Tamam’ı tıklatın.
    İstendiğinde, disk temizlemeyi başlatmak için Evet’i tıklatın.​

    Sorunlarla karşılaşırsam MSN Messenger’ı nasıl kaldırabilirim?MSN Messenger’ı kaldırmak için:​

    Görev çubuğunda MSN Messenger simgesini tıklatın ve sonra da çıkış’ı tıklatın.
    Windows Başlat düğmesini tıklatın, Ayarlar’ın üzerine gelin ve Denetim Masası’nı tıklatın.
    Program Ekle/Kaldır simgesini çift tıklatın.
    Listeden MSN Messenger’ı seçin ve Ekle/Kaldır düğmesini tıklatın.​


    2) Hata 81000301 veya 81000306’yı nasıl düzeltebilirim?​

    MSN Messenger’da oturum açmaya çalıştığınızda, aşağıdaki hata iletisini alabilirsiniz:​

    Hizmetten veya Internet bağlantınızdan kaynaklanan bir sorun nedeniyle şu anda Messenger oturumunuzu açamıyoruz. Lütfen Internet’e bağlı olduğunuzdan emin olun.
    Durumu çözmenize yardımcı olması için aşağıdakini deneyin:​

    Internet’e bağlı olduğunuzdan emin olun.
    MSN Messenger’ın en son sürümünün yüklü olduğundan emin olun.
    İşletim sisteminiz için kullanılabilir olan en son güncelleştirmeleri yüklediğinizden emin olun. Microsoft® Windows® işletim sistemleri için, Microsoft® Windows® Update web sitesine gidin.
    Güvenlik duvarı kullanıyorsanız, MSN Messenger’a güvenlik duvarı üzerinden tam erişim izni verildiğinden emin olun. Daha fazla bilgi için güvenlik duvarı belgelerine bakın.
    MSN Messenger için Gelişmiş Bağlantı ayarlarını doğrulayın.
    Notlar
    Bilgisayarınız bir kurumsal ağın parçasıysa, ağın MSN Messenger hizmetine erişmeye izin verdiğini doğrulamak için ağ yöneticinize başvurun.
    çevirmeli bağlantı kullanıyorsanız, bağlantı zaman aşımına uğruyor olabilir. Daha sonra yeniden bağlanmayı deneyin.​

    3) 81000370 hatasını nasıl düzeltebilirim?​

    MSN Messenger’da oturum açmaya çalıştığınızda, aşağıdaki hata iletisini alabilirsiniz:​

    Microsoft® Messenger Service’da oturum açmanızı sağlayamıyoruz.
    Durumu çözmenize yardımcı olması için aşağıdakileri deneyin:​

    Görev çubuğunda MSN Messenger simgesini (saatin yanında) tıklatın ve sonra çıkış’ı tıklatın.
    Internet seçeneklerinizde aşağıdaki değişiklikleri yapın:
    Microsoft Windows Başlat düğmesini tıklatın, Ayarlar’ın üzerine gelin ve sonra Denetim Masası’nı tıklatın.
    Ağ ve Internet Bağlantıları’nı tıklatın.
    Internet bağlantınızı kurun ya da değiştirin’i tıklatın.
    İçerik sekmesini tıklatın.
    Sertifikalar’ın altında, SSL Durumunu Sil’i tıklatın.
    Bir doğrulama aldığınızda, Tamam’ı tıklatın.
    Gelişmiş sekmesini tıklatın ve sonra aşağıda Güvenlik’e gidin.
    Sunucu sertifikalarının geçerliliğini denetle (yeniden başlatma gerektirir)’in seçili olmadığından ve SSL 2.0 kullan ve SSL 3.0 kullan’ın seçili olduğundan emin olun.
    Bilgisayarınızda Microsoft® Microsoft® Windows® XP çalıştırılıyorsa, DNS çözümleyici önbelleğini temizleyin.
    Görev çubuğunda, Başlat’ı tıklatın ve sonra çalıştır’ı tıklatın.
    Kutuya cmd yazın ve Tamam’ı tıklatın.
    Komut istemine, ipconfig /flushdns yazın ve ENTER’a basın.
    Yeniden MSN Messenger’da oturum açmayı deneyin.​

    4) 81000365, 8100035b veya 80072EFD hatasını nasıl düzeltebilirim?​

    MSN Messenger’da oturum açamazsanız, MSN Messenger’daki bağlantı ayarları Microsoft® Passport veya Microsoft® Messenger Hizmeti’ne bağlanmanızı önlüyor olabilir. MSN Messenger Bağlantısı Sorun Gidericisi çoğu kez sorunları bulabilir ve düzeltebilir. MSN Messenger bir bağlantı sorunuyla karşılaşırsa, Bağlantı Sorun Gidericisi otomatik olarak başlatılır. Bağlantı Sorun Gidericisi’ni kullanmamayı seçerseniz veya Sorun Giderici bağlantı sorununuzu çözmezse, aşağıdakileri deneyin:​

    Araçlar menüsünü tıklatın ve sonra Seçenekler’i tıklatın.
    Soldaki bölmede, Bağlantı’yı tıklatın.
    Bağlantı Ayarları altında, Bağlantıyı Sına’yı tıklatın.
    Bağlantı Sorun Gidericisi’nin sisteminizi incelemesine izin verirseniz, Sorun Giderici bağlantı sorunlarını sınar ve sorunları düzeltmek için uygulayabileceğiniz adımları raporlar.​

    İsteğe Bağlı: Gelişmiş sorun giderme gerçekleştir
    Özel bağlantı türünüze ilişkin sorunları gidermek için, Gelişmiş Ayarlar’ı tıklatın. Gelişmiş Bağlantı Seçenekleri iletişim kutusunda, belirli bağlantı türünüze ilişkin ayarların doğru olduğunu denetleyin. Bağlantınızı sınamak için, Sına düğmesini tıklatın. Tamam’ı tıklatın ve sonra Tamam’ı tıklatın.​

    Tamam’ı tıklatın.
    Bu ayarları seçtiğinizde, mümkünse MSN Messenger Microsoft® Internet Explorer bağlantı ayarlarını kullanır.​

    Yeniden MSN Messenger’da oturum açmayı deneyin.​

    5) 81000303 hatasını nasıl düzeltirim?​

    MSN Messenger’da oturum açmaya çalıştığınızda, aşağıdaki hata iletisini alabilirsiniz:​

    Girdiğiniz oturum açma adı varolmadığından veya parolanız yanlış olduğundan, oturumunuzu açamadık.
    Durumu çözmenize yardımcı olması için aşağıdakileri deneyin:​

    Geçici Internet dosyalarınızı ve tanımlama bilgilerinizi silin. Daha fazla ayrıntı için tarayıcınızın Yardımına (veya işletim sistemi Yardımına) bakın.
    MSN Messenger’da yeniden oturum açın. Aynı hata iletisini yeniden alırsanız, Microsoft® Passport kimlik bilgilerinizi sıfırlamanız gerekebilir.
    Hata iletisini almaya devam ederseniz, ağda gecikme yaşıyor olabilirsiniz veya Passport hizmetinde sorun olabilir. Oturum açmayı daha sonra yeniden deneyin.​

    6) 81000362 hatasını nasıl düzeltebilirim?​

    MSN Messenger’da oturum açmaya çalıştığınızda, aşağıdaki hata iletisini alabilirsiniz:​

    Bilinmeyen bir Hatayla karşılaşıldı.
    -veya-
    Internet Explorer çevrimdışı çalışmak için ayarlandığından, MSN Messenger’da oturum açmanızı sağlayamadık. Lütfen tarayıcınızın Dosya menüsünde bu ayarı değiştirin ve oturum açmayı yeniden deneyin.
    Durumu çözmenize yardımcı olması için aşağıdakileri deneyin:
    Görev çubuğunda MSN Messenger simgesini (saatin yanında) tıklatın ve sonra çıkış’ı tıklatın.
    Microsoft® Internet Explorer’ı başlatın.
    Dosya menüsünde, çevrimdışı çalış’ın işaretlenmiş olmadığından emin olun. İşaretlenmişse, kapatmak için çevrimdışı çalış’ı tıklatın.
    MSN Messenger’da oturum açmayı yeniden deneyin.​
     
  2. TaHa

    TaHa Aktif

    Katılım:
    9 Kasım 2006
    Mesajlar:
    324
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    630
    Banka:
    15 ÇTL
    sağol kardeş
     
  3. kelebek

    kelebek -ütopik- V.I.P

    Katılım:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    8.680
    Beğenileri:
    132
    Ödül Puanları:
    4.730
    Banka:
    573 ÇTL
    80070190 ve 80072eff hatasını nasıl düzeltiyoruz :) Benimki sürekli bu hatayı veriyor da
     

Sayfayı Paylaş