1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Hayat Kalitesini ve Süresini Uzatan Besinler

Konusu 'Alternatif Tıp' forumundadır ve ZeyNoO tarafından 19 Mayıs 2012 başlatılmıştır.

  1. ZeyNoO
    Melek

    ZeyNoO ٠•●♥ KuŞ YüreKLi ♥●•٠ AdminE

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    58.480
    Beğenileri:
    5.784
    Ödül Puanları:
    12.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Muhasebe
    Yer:
    ❤ Şehr-i İstanbul ❤
    Banka:
    3.064 ÇTL
    Hayat Kalitesini ve Süresini Uzatan Besinler

    ABD’de Alabama Üniversitesi’nde yapılan araştırmalar hayat kalitesini ve süresini uzatan 8 besini buldu. İşte o besinler..

    Sarımsak

    Sarımsağın kokusunun nedeni olan Allicin, kuvvetli br antioksidan. Vücudun ihtiyacı hidrojen sülfiti sağlayan sarımdak böylelikle damarların rahatlamasına ve kanın akışının hızlanmasına olanak sağlıyor.

    Yumurta

    Bir yumurta 9 önemli amino asit ve 6 gr protein olması yumurtanın bu listeye girmesine imkan sağlıyor. Özellikle yaşlıların görme sorunlarının başında gelen sarı benek rahatsızlığına iyi gelen lütein, katarakta iyi gelen zeaksantin ve kalp ve beyin rahatsızlıklarının önüne geçen kolin içeren yumurta barındırdığı D vitamini sayesinde sağlıklı bir besin maddesi olarak tanımlanıyor.

    Yaban Mersini

    Yabanmersininde bulunan pigmentlerin strese iyi geldiği açıklanırken beynin dopamin salgılamasına yardımcı oluyor. Mutluluk, sağlıklı hafızaya imkan tanıyan yabanmersini vücut koordinasyonuna olumlu katkılar yapıyor.

    Ispanak- Lahana

    Ispanak ve lahana gibi yeşil yapraklı sebzeler kanserle mücadele etmeye yardımcı C vitamini, karoten ve lif barındırmasının yanında genç kalmayı sağlayan antioksidan barındırıyor.

    Brokoli

    Kanserle mücadele etmeye yardımcı olan brokoli , tam bir antioksidan deposu. Barındırdığı D vitamini ve kalsiyum sayesinde vücuda güç veriyor.

    Somon

    Somon, kalp hastalıklarının önüne geçerken barındırdığı omega-3 asiti nedeniyle beynin gelişmesine yardımcı oluyor., alzheimer gibi hastalıkları engelliyor.

    Pancar

    En önemli B vitain folik asiti barındırıyor. Pancarda bulunan betanin çok önemli bir antioksidan ve kötü kolestrol seviyesini en aza indiriyor.

    Keten Tohumu

    Barındırdığı yüksek omega-3 asiti nedeniyle çok sağlıklı bir besin olan keten tohumu barındırdığı linyin sayesinde kolestrolün önüne geçiyor.
     

Sayfayı Paylaş