1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Hızlı Kalça Sıkılaştıran 3 Hareket

Konusu 'Bakım & Makyaj & Güzellik' forumundadır ve KıRMıZı tarafından 20 Haziran 2008 başlatılmıştır.

  1. KıRMıZı
    Aşık

    KıRMıZı TeK BaşıNa CUMHURİYET V.I.P

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    27.183
    Beğenileri:
    4.778
    Ödül Puanları:
    11.580
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Karmaşıkkk
    Yer:
    TÜRKİYE
    Banka:
    375 ÇTL
    Koşu pozisyonu..
    Koşu pozisyonunda yani sol bacağınızı öne doğru, sağ bacağınız arkada parmaklarınızın üzerinde, topuğunuz havada, iki eliniz belinizde durun. Sağ parmaklarınızın üzerine dgergin bir şekilde durmaya çalşın. Bu hareketi diğer bacağınız için de yapabildiğiniz kadar tekrarlayın.
    [​IMG]

    Bacağınızı gerin
    Kollarınız yere dik, dizlelerinizin ve kollarınızın üzerinde (dört ayak üzerinde durur gibi) yüz aşağı durun. Sağ bacağınızı gergin tutarak arkaya doğru uzatmaya çalışın. Bu hareketi diğer bacağınız için de uygulayın. Duruşunuzun gergin olmasına özen gösterin. Bu hareket bacak ve kalça kaslarınızı çalıştırmaya yardımcı olacak.
    [​IMG]

    Ayağınızı çapraz şekilde kaldırın
    Eliniz belinizde dik durun. İlk önce sol bacağınızı gergin ve dik bir şekilde geri doğru kaldırmaya çalışın. Sonra diğer bacağınızı yapın. Kaslarınızın çalışmasını ve güçlenmesini sağlayan bu hereketleri düzenli olarak her gün 5 dakikanızı ayırarak yapın.
    [​IMG]
     

Sayfayı Paylaş