1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

İlaçların Bir Sonu Yokmu?

Konusu 'Doktorunuz Sizlerle !' forumundadır ve Mavi Gül tarafından 27 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

  1. Mavi Gül
    Avare

    Mavi Gül ѕση_¢ıqℓıк Özel üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    4.647
    Beğenileri:
    375
    Ödül Puanları:
    3.730
    Yer:
    Misafir Sevmez
    Banka:
    677 ÇTL
    uzun zamandır böbreklerimdeki kum sebebiyle ilaç kullanıyorum. özellikle kış aylarında yürümekte bile zorluk çektiren ağrılar sebebiyle doktoruma başvuruyorum ve adlarını artık ezberlediğim ilaçları veriyor ilaçlar etkili kullandığım sürece ağrı kalmıyor şikayetim olmuyor ama ilaçlar bittikten sonra yeniden ağrılar başlıyor doktoruma sorduğumda yeniden ağrı olursa yeniden gelip yeniden bu ilaçları alacaksın dedi ilaçları sevmiyorum ve daha bu yaşta sürekli ilaç kullanmak istemiyorum ağrılarım dinsinde istiyorum baska bir yolu yokmu kesin çözüm yokmu bu rahatsızlık için. ki ilaçlar gerçekten çok kötü sabah erken saatte kokusu berbat ilacı suyla karıştırıp içmek kadar kötü bir şey olamaz
     
  2. Dr_M

    Dr_M Özel Üye Özel üye

    Katılım:
    14 Eylül 2008
    Mesajlar:
    101
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    630
    Banka:
    0 ÇTL
    Geçmiş olsun. Gerçekten çok acı verir böbrek taşları. Bazı bünyeler nedeni açıklanamayan bir şekilde böbrekte, safra kesesinde taş üretir. Bu taşlar hareket edince dayanması zor bir ağrı yapar. Sizin de muhtemelen taş oluşma nedeniniz bulunamayacaktır ama araştırılmalı. En olumsuz durum bu taşların kanalı tıkayarak böbreğe basınç yapması ve böbreği bozması. Böbrek taş ya da kum unun büyüklüğü ve yeri tespit edilmeli (ultrasonografi, İVP vs) ve takip edilmelidir. Günlük sıvı alımını ve bedensel aktivitenizi arttırmalısınız. Üroloji doktorunca takip edilmelisiniz. İlaçlar maalesef dönem dönem zorunlu olabiliyor..
     
  3. Mavi Gül
    Avare

    Mavi Gül ѕση_¢ıqℓıк Özel üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    4.647
    Beğenileri:
    375
    Ödül Puanları:
    3.730
    Yer:
    Misafir Sevmez
    Banka:
    677 ÇTL
    teşekürler bilgilendirdiğiniz için
     

Sayfayı Paylaş