1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Ince, Sıkı Ve Fit Bacaklar Için…

Konusu 'Bakım & Makyaj & Güzellik' forumundadır ve dderya tarafından 29 Ağustos 2015 başlatılmıştır.

  1. dderya
    Ayyaş

    dderya kOkOşŞ Süper Moderatör

    Katılım:
    29 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    11.330
    Beğenileri:
    7.518
    Ödül Puanları:
    11.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    izmir :)
    Banka:
    91 ÇTL
    Düzenli bir beslenme programı uyguluyor, diyet yapıyor ancak bacak ve basen bölgenizin incelmesini bir türlü sağlayamıyorsanız, önerilerimiz tam size göre. Kilo vermek için sadece sağlıklı beslenmek ya da diyet yapmak yetmiyor, bu açıdan düzenli de egzersiz programı uygulamak gerekiyor. İşte spor salonuna gitmeden ince, sıkı ve fit bacaklara sahip olmak için yapmanız gerekenler.
    [​IMG]

    Şikayet ettiğiniz kalın bacaklarınıza veda etmek istiyorsanız, asansör yerine merdiven kullanmayı tercih edin. Basen bölgesindeki yağlanmalardan kurtulmak için evde, düzenli olarak step tahtası ile merdiven çıkıyor gibi basit hareketler de uygulayabilirsiniz.


    Yürümenin sayısız faydası olduğunu hepimiz biliyoruz. Hayal ettiğiniz ince ve sıkı bacaklara sahip olmanın bir diğer yolu da yürümekten geçiyor. Her gün 45 dakika ile 1 saat arası yürümek, bacaklarınızda etkili fayda sağlayacak.


    Üst bacaklarınızın kalın olmasından şikayet ediyorsanız, ayakta durarak bacaklarınızı omuz hizasında açın ve topuklarınıza baskı yaparak hafif eğilip, ardından parmak uçlarınızda yükselerek yeniden kalkın. Bu hareketi düzenli olarak her gün yapın.


    Dizlerinizi kırarak yere uzanın ve tabanlarınızı iyice yere basın. Dizlerinizin arasında bir top alın ve fazla sıkıştırmadan topu sıkın ve yavaşça bırakın. Bu hareket üst bacak kaslarınızın çalışmasına yardımcı olacaktır.


    Bacaklarınızı omuz hizasında açın. Kollarınızı öne doğru uzatın. Oturuyor gibi çömelin ve ve yeniden kalkın. Her 5 hareket sonrası çömeldiğiniz şekilde 10 saniye sayarak o şekilde kalın ve tekrar kalkın
     

Sayfayı Paylaş