1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Iş Yerinde Başarı Ve Mizah

Konusu 'Kariyer' forumundadır ve Papatya tarafından 26 Ocak 2016 başlatılmıştır.

Etiketler:
  1. Papatya
    Meşgul

    Papatya Sözlerimi Geri Alamam.* Süper Moderatör

    Katılım:
    6 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    16.311
    Beğenileri:
    5.869
    Ödül Puanları:
    10.980
    Yer:
    Seattle.
    Banka:
    5.580 ÇTL

    İş yerinde başarı ve mizah ilişkisi
    İş yerinde mizah anlayışı nasıl olmalıdır? Espri düzeyi, şakalaşmalar ne boyutta olmalıdır?
    Mizah anlayışımız iş yerinde bile önemli bir husustur.

    İş yeri stresli bir maraton olmak zorunda değil.
    İşinizi yaparken keyif almak elbette mümkün, ama bu sizin elinizde.


    [​IMG]

    Kariyer planlaması sadece yaptığınız işlerle ve başarınızla ingilenmez aynı zamanda insan ilişkilerinizi psikolojik yaklaşımlarınıza da inceler. Severek ve keyif alarak yapacağınız her şey fazlasıyla size geri dönecektir, başarı da öyle. "Motivasyon konuşmalarının bir komik anıyla başlaması boşuna değil” diyen Psychology Today dergisinden işyeri ve kariyer uzmanı Lynn Taylor, her ortamın biraz mizaha ihtiyaç duyduğunu, zekâsını mizahla birleştirenlerinin kariyerinde daha hızlı yükseldiğini anlatıyor.


    1. ADIM
    Ortamı test etmelisiniz


    Bulduğunuz ilk fırsatta bir ufak şaka yapın. Kimse umursamazsa dert etmeyin ama şakaya şakayla karşılık verilirse o ortamdaki beyin fırtınası da daha verimli olur.

    2. ADIM
    Güven tesis edin, Onlara güven verin ve güvenin


    Bir yönetici için en iyi güven tesis etme yöntemi mizah. Takımını güldüren bir yönetici, açık ve dürüst bir iş ortamı da kurmuş demektir.

    3. ADIM
    Alkışı paylaşın


    Belki çok zekisiniz, belki her lafı gediğine oturtuyorsunuz ama ortamı da fıkraya boğmayın; bırakın başkaları da gülsün, güldürsün.

    4. ADIM

    Başkalarını gücendirmeyin, Kimseyi kırmayın, dara düşürmeyin, utandırmayın!

    Ortamı ısıtacağım diye pot kırmayın. "Bu laf acaba gücendirir mi” diyorsanız öyledir.

    5. ADIM
    Stresi azaltın

    Ofisteki o havai hali yakalarsanız, iş yaşamınız daha az stresli hale gelir. Herkes neşeli iş arkadaşı ister.


    6. ADIM
    İşleri kolaylaştırın


    Gergin toplantılarda havayı dağıtmak için anlatılan hoş bir fıkra gibisi yoktur. Problemler bu şekilde daha rahat çözülür.


    7. ADIM
    Yöneticinizi yönetin


    En sert yöneticiler bile mizahla gevşeyebilir. Cesaret etmek zor ama denemeye değer.


    8. VE SON TAKTİK
    İş görüşmesinde şansınızı artırın


    Profesyonel davranmak zorundasınız ama biraz patavatsızlık da iş görüşmelerinde masanın ardında sizi tartan yöneticilere çekici geliyor. Herkes dik duran insanı beğenir sonuçta. Kendinizi kasmayın, rahat olun. (Alıntıdır.)


     
    ~Esinti~, _nehir_, dderya ve diğer 2 kişi bunu beğendi.
  2. Katip
    Hoşgörülü

    Katip Özel Üye Özel üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    1.761
    Beğenileri:
    2.395
    Ödül Puanları:
    5.580
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    ?
    Yer:
    Uzaklarda ...
    Banka:
    91 ÇTL
    Bu zamanda işe girmek bayağı zor.Önceden derlerdi ki ekmek Aslanın ağzında şimdi ise taaa midesinde al alabilirsen.
     
    bivatandaş bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş