1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

İştahınızı Bastırmanın Yolları

Konusu 'Diyet / Mutfak' forumundadır ve Suskun tarafından 16 Nisan 2011 başlatılmıştır.

  1. Suskun

    Suskun V.I.P V.I.P

    Katılım:
    16 Mart 2009
    Mesajlar:
    23.242
    Beğenileri:
    276
    Ödül Puanları:
    6.230
    Yer:
    Türkiye
    Banka:
    2.052 ÇTL
    İştahınızı Bastırmanın Yolları


    1.Elma. Bir elma yiyerek aşırı açlığınızı bastırabilirsiniz, üstelik uzun süre boyunca tok tutacak ve enerji verecektir. Hem kalori ve yağ oranı düşüktür hem de yüksek lif içeriği ile açlığı giderir. Fazla yemeyi engeller ve midede yer açarak midenin rahatlamasını da sağlar. Doğal şekeri ile kan şekeri düzeyini sağlıklı bir seviyede tutar. Bu da vücudun daha fazla karbonhidrat tüketimini önler.

    2.Yulaf. Yulaf da lif açısından zengin başka bir besindir. Karbonhidrat ve yağları yavaş yavaş yakar. Böylece daha az aç hissetmeyi sağlar. Şeker hastaları için idealdir, süt ile tüketilebilir.

    3.Çam fıstığı. İştahı bastırır, kimyasal pinolenik asit içerir ve çoklu doymuş yağ ile açlığı giderir. Kolesistokinin ve glukagon benzeri peptid 1 hormonları ile iştah bastırma işlevini görür. Yüksek miktarda protein içerir ve gün içinde iştah azalmasına %29 katkı sağlar.

    4.Keten tohumu. Omega 3 yağları ve lif içerir. Şeker seviyesini dengeler. Tatlı, sandviç, salatalar veya yemeklerde kullanılabilir. Açlığı bastırır.

    5.Su. vücudun en çok ihtiyaç duyduğu besinlerden biridir. Gün içinde bol miktarda içilen su, beyne midenin dolduğu sinyalini gönderir. Kalori içermez.

    6.Yeşil çay. Antioksidan içerir, gıda alımı isteğini kontrol eder ve hormon salınım uyarılarını sınırlar. Metabolizma hızını düzenler, yağ sindirimini sağlar, enerji artırır, yağ yakar.
    7.Peynir altı suyu proteini. Kilo kaybına da yardımcıdır. Tokluk hissi verir.bağışıklık sistemi ve kan şekerinin düzenlenmesinde etkindir.

    8.Çorbalar. bir diyette iseniz, diyetisyenlerin en sık tavsiye ettiği gıda çorbadır. Yüksek su içeriği ile iştah ve kilo kaybını sağlar.

    9.Salatalar. ana yemek öncesi, lahana, ıspanak gibi sebze salatalarını tüketin. Bu öğünlerde aşırı yemek yemenizi engeller. Yüzde 12 daha az kalori alınır ve glikoz ile şeker dengelenir.

    10.Bitter çikolata.
    Küçük parça bitter çikolata açlığı bastırır, kan şekerini dengeler.
     

Sayfayı Paylaş